RSS

Introspectii

25 Apr

Stiu, am gresit. Imi dau seama acum si recunosc ca am gresit de multe ori. Nu sunt sigur daca am platit pentru toate greselile mele. Asta stie numai Dumnezeu. Dar daca nu am platit, cu siguranta o sa platesc.

Sunt convins ca nu am meritat prietenia unora, iar altii nu au meritat prietenia mea. Cert e ca vreau sa imi cer scuze si sa spun ca imi pare rau. Mesajul asta se indreapta catre toti cei carora le-am gresit cu ceva, indiferent daca a fost ceva foarte mic sau foarte mare. Nu stiu cat conteaza pentru voi, dar in aceeasi masura nu stiu daca de fiecare data a fost vina mea. Dar indiferent de ce ati facut sau n-ati facut voi, eu trebuia sa fiu un om mai bun decat am fost.

Si nu vreau sa mai caut alti vinovati pentru ca singurul vinovat pentru ceea ce se intampla sau nu se intampla in viata mea, sunt eu. Si imi asum asta, precum si responsabilitatea si consecintele. Sunt aici. Nu plec nicaieri.

Intr-o oarecare masura consider ca trebuie sa fiu mai ponderat. In rest…principiile mele raman aceleasi.

Viata mea nu e trista sau frumoasa. Dar viata mea e viata mea.

Welcome to my show.

Numele meu este Mircea Colceag.

Poate o sa il tineti minte sau poate voi fi doar o scursura a societatii sau cineva al carui nume n-are de ce sa fie mentionat. In afara de cativa prieteni buni pe care ii am si carora tin sa le multumesc, stiu ca celorlalti nu le pasa. Asa ca admit ca am fost prost de multe ori. N-am nicio problema in a fi sincer. Dar va cer macar sa nu mai fiti ipocriti.

Acest mesaj este unul foarte sincer din partea mea.

Va multumesc!

 

 

 
Un comentariu

Scris de pe 25 Aprilie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

One response to “Introspectii

  1. consilier local

    25 Aprilie 2013 at 9:36 pm

    Cu toti gresim Mircea,nu este om pe pamant sa nu greseasca,problema este sa invatam ceva din asta.

     

Zi si tu acuma

 
