RSS

Aplicatii de mobil

20 Apr

Nu stiu daca exista, dar cred ca ar fi utila o aplicatie care sa-ti arate prietenii de pe toate retelele sociale unde ai cont, in functie de locatie. Daca ai o problema si esti undeva unde nu cunosti pe nimeni, deschizi aplicatia, vezi care e cel mai apropiat prieten de pe vreo retea sociala si il rogi sa te ajute. O informatie, un contact, un numar de telefon, orice, e foarte util. Am patit chestia asta, de-asta cred ca ar ajuta. Eu am avut noroc ca aveam contacte in telefon. Dar daca nu aveam, mi-ar fi fost de ajutor o astfel de aplicatie.

O versiune 2.1 ar putea adauga si bloggerii. Eu as plati pentru aplicatia asa. Frate, macar ne leaga o pasiune. Ma gandesc ca mi-ai da o cana de apa si niste informatii,nu? Mai ales ca sunt multi bloggeri in toata tara.

Siti cumva daca exista asa ceva? Daca nu, dragi html-isti, c++-isti sau pascal-isti sau java-whatever :)) , eu zic ca se poate face si astept sa o vad cat mai curand.

Uitati un exemplu al puterii retelelor sociale.

E pacat sa nu profitam de interconectarea asta,nu ? Macar sa ne faca si viata mai usoara, ca timp oricum ne consuma.

 
6 comentarii

Scris de pe 20 Aprilie 2013 în Afaceri, Blogging

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Aplicatii de mobil

  1. Marian

    20 Aprilie 2013 at 4:18 pm

    Foarte buna ideea.Am patit si eu ceva naspa prin februarie si daca nu era bunul meu prieten cu mine lupii ne mancau:))

     
  2. Camelia Kovacs

    14 Mai 2013 at 8:08 pm

    Foarte interesanta poveste, cu masina:)

     
  3. Iftime Alexandru

    27 Mai 2013 at 11:06 am

    Uneori puterea retelelor sociale este mare, dar nu mereu ai un sfarsit asa de frumos.

     

Zi si tu acuma

 
