RSS

Un zambet de satisfactie :)

19 Apr

Acum cateva zile am scris acest articol.

Ieri am discutat cu un client din Bucuresti care mi-a pus toate intrebarile pe care eu le-am mentionat in articol. Nu stiu daca a citit articolul. N-am cum sa verific chestia asta.

Dar va spun ca m-am bucurat mult si am zambit. Si-a cerut si scuze ca pune atat de multe intrebari. I-am spus ca nu e nevoie sa-si ceara scuze, pana la urma de asta sunt acolo.

M-am bucurat ca desi se vedea clar ca omul nu cunoastea industria, isi facuse temele. Si stia ce il intereseaza.

Eu sunt satisfacut cand imi fac treaba cat mai bine posibil. Si daca sunt acolo sa-l ajut si sa-l consiliez pe om, iau treaba asta foarte in serios. De ce? Pentru ca necesita incredere.

Am realizat zilele astea ca principiile mele sunt bune in teorie, in practica nu ma ajuta prea mult. Asta e lumea in care traim. Trebuie sa fac un compromis sau mai multe si sa ma adaptez. Dar pe cat e posibil si cat depinde de mine, o sa dau tot ce pot de fiecare data.

Tre’ sa-nveti ca succesul vine doar daca transpiri muncind si nu pupi in cur pe nimeni – Vescan.Foarte adevarat!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Aprilie 2013 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
