RSS

Elena Basescu screws up again…and again

19 Apr

Stire : Elena Basescu a tinut in Parlamentul European un discurs in afara temei dezbatute.

In primul rand, replica mea este : =))))))))))))))))))))))))))) PE BUNE???!!!!

In al doilea rand, replica mea este: =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Deci unfuckingbelievable !!!!!

In al treilea rand, iar acum incerc sa ma concentrez, replica mea este :

Nu urmaresc stirile cu Elena Basescu. Dar cam de fiecare data cand am vazut o stire cu sau despre ea, am vazut doar cum a dat-o i bara. Iar si iar si iar.

Singura mea problema e ca ea ne reprezinta pe acolo prin Europa. Nu stiu in baza caror competente in afara de nepotism, dar ma rog, eu sunt prea imbecil ca sa inteleg lucrurile astea. Cu siguranta totul este justificat. N-am nicio indoiala.

Dar dat fiind faptul ca sunt cetatean european si am drepturi, iar ea ma reprezinta, eu vreau un interviu live „pe bune” in care sa-mi demonstreze cat e ea de inteligenta si de ce merita sa fie acolo. Si cu intrebari de la diversi cetateni carora sa le raspunda pe loc. Eu am gresita impresie (sunt sigur) ca e proasta. Reprezentandu-mi interesele, as vrea sa aiba ocazia sa-mi demonstreze ca merita increderea mea.

Nu e corect?

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Aprilie 2013 în Politica

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Elena Basescu screws up again…and again

  1. Gabriel

    19 Aprilie 2013 at 11:40 am

    E un mic geniu femeia asta :)) Dar nu prea!

     
  2. consilier local

    21 Aprilie 2013 at 4:50 pm

    Mai rar, genii ca fetita asta…………..In prostie!!!!

     

Zi si tu acuma

 
