RSS

Fara titlu ( Just listen )

16 Apr

Nu stiu ce titlu sa pun. Nici nu-mi pasa. E un articol fara atentie. E,poate, un articol de care poate nimanui n-o sa-i pese.

Vreau sa le multumesc celor care mi-au fost mereu alaturi, orice s-a intamplat. Nu sunt multi si se stiu ei.

Intotdeauna o sa raman ferm pe pozitii. Intotdeauna o sa am propria mea parere. Va sfatuiesc sa incepeti sa faceti acelasi lucru. Vreti ceva de la mine? Come and fucking get it!

Celor care n-au fost…ce sa zic? E viata voastra. Faceti ce vreti cu ea. Sa fiti iubiti si fericiti! Si cam atat! Sayonara !

E un articol personal. Dar stai..Asa au fost toate. Am statistici bune, dar nu am scris decat ce am vrut eu. Si-am iesit in fata doar cand aveam ceva de zis. E mai bine asa. Ca nu va convine…cui ii pasa?

Multumesc Irina! Si multumesc celorlalti!

Celor ce merita…toata stima si tot respectul! O sa ma revansez! Celor ce nu, Dumnezeu sa ierte. Eu nu. I will come for you🙂 Poate maine, poate peste ani. But i will be back :))

Dam drumul la comentarii si injuraturi :))

 
4 comentarii

Scris de pe 16 Aprilie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Fara titlu ( Just listen )

  1. paunaoana

    16 Aprilie 2013 at 9:28 pm

    De ce sa fi injurat?Nu ai zis nimic jignitor.

     
    • Mircea Colceag

      16 Aprilie 2013 at 9:32 pm

      Hehe…sunt altii care inteleg mai multe din acest articol. Eu zic fuck’em, ei… who the fuck cares what they say?

       
  2. Gabriel

    17 Aprilie 2013 at 2:27 pm

    Si peste vreo luna vei uita ca ai scris acest articoul sau nu-ti va mai pasa de el.

     
    • Mircea Colceag

      17 Aprilie 2013 at 6:30 pm

      Adica? Frate, asta ar insemna implicit sa uit si de Irina. Si nu stiu daca ai frati sau surori, dar eu n-o pot uita pe sor’mea.

       

Zi si tu acuma

 
