RSS

Fiti sincere

14 Apr

Toate femeile vor dragoste.

Ok. Doi tipi vin la tine. Primul arata normal, nu iese din anonimat, nu exceleaza cu nimic, nu e urat, nu e frumos. E mediocru. Are un job normal, de la 9 la 5, castiga decent. Probabil si-ar putea permite sa traiti ok. Si cam atat. Al doilea, e putin arogant, arata bine, are multi bani (nu conteaza de unde sau din ce) si pare genul de tip, stereotip, care are o predilectie spre a insela. Amandoi vor sa fie cu tine. Pe care l-ai alege?

Si desigur, raspunsul care v-ar scoate bine ar fi niciunul, dar hai sa facem doar un exercitiu de logica si sa presupunem ca trebuie sa alegeti a sau b. Doar de dragul discutiei.

Fiind sincere, sincere, sincere, pe care l-ati alege ?

Banuiesc ca e genul de articol la care n-o sa primesc prea multe comentarii. Dar asta ar fi doar o confirmare la ceea ce deja cred si am observat. In 9 din 10 cazuri. Pastrez unul doar pentru hazard🙂.

 
12 comentarii

Scris de pe 14 Aprilie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , ,

12 responses to “Fiti sincere

  1. Gabriel

    14 Aprilie 2013 at 10:35 pm

    Inseamna ca ai ceva special daca ai ajuns sa te gandesti pe care sa-l alegi. Eu unul nu m-as baga in competitie cu alt barbat pentru aceeasi femeie. Daca ea accepta asa ceva, atunci nu-i de mine. Alege-l pe care vrei. Sunt plusuri si minusuri la fiecare, dar probabil va fi acelasi final. Un film se termina mai repede decat altul.

     
    • Mircea Colceag

      14 Aprilie 2013 at 11:50 pm

      Frate…bun comentariu ! Foarte bun ! Asteptam sa vedem ce zic femeile. Cel mai probabil nu vor raspunde, dar na. Oricum. Mi-a placut! Mersi pentru comentariu! Foarte bun!

       
  2. sasha

    15 Aprilie 2013 at 3:35 pm

    ai vrut ca primul tipar de barbat sa para banal,iar al doilea mult prea exagerat…nu prea ai ce sa alegi.din punctul meu de vedere.
    de ce as vrea sa-l aleg pe cel care sigur are „predilectie spre a insela”?sa-mi fac rau singura?doar pentru ca are bani?sau pentru ca arata bine? – lucrurile astea se pot duce pe apa sambetei mai repede decat zici „peste”
    iar daca primul exemplu nu iese din anonimat cum zici tu,daca nu are „zvacul” pe care il cauti ca femeie…cineva care sa te faca sa simti ca traiesti.
    raspunsul meu e simplu..SINCER nu cred ca as alege pe cineva(totusi i-as da o sansa primului,sa-l cunosc mai bine,poate e mai timid)🙂

     
  3. Irina Maria Voicea

    15 Aprilie 2013 at 6:35 pm

    iti las raspuns doar de dragul amuzamentului (al tau, al meu si al altora care il vor citi)

    dupa modul in care i-ai prezenta pe baieti, niciunul nu pare stralucit. eu una ma cunosc suficient de bine incat sa spun cu sinceritate ca sunt o naiva innascuta, cred ca orice persoana se poate reabilita si mai cred cu tarie ca pot schimba oamenii (acestea trec la capitolul cu Mos Craciun, Zana Maseluta si Iepurasul de Pasti, dar nah, fiecare cu problemele sale psihice).

    eu i-as acorda o sansa celui de-al doilea. din pura curiozitate.

    banii si frumusetea le-as exclude inca din start, ar fi de preferat sa nu faca parte din caracterizarea lui. presupun ca este ca si primul, cu un salariu mediocru si o infatisare acceptabila

    viata mi-a dovedit pana acum ca persoanele care inseala au un trecut destul de gri, inseala pentru ca au fost inselate la randul lor si nu vor sa o pateasca si de data aceasta. inseala ei primii ca sa nu fie ei cei incornorati mai apoi.

    cat despre aroganta…mi s-a dovedit ca ascunde in general o nesiguranta colosala in propriile forte si o naivitate si o emotivitate poate mai mari decat a multora care se dau emotivi pe fata,

    pentru mine, ar fi un studiu de caz interesant, poate mai bun decat primul. si, cine stie, poate ca in timp as ajunge sa il schimb in bine si chiar sa ma indragostesc de el🙂

     
    • Mircea Colceag

      15 Aprilie 2013 at 8:22 pm

      🙂 Mersi pentru comentariu. As comenta, dar n-as avea ce. E parerea ta

       
    • paunaoana

      15 Aprilie 2013 at 9:45 pm

      si eu sunt tot o naiva incurabila.suntem doua.;)

       
  4. paunaoana

    15 Aprilie 2013 at 9:44 pm

    Nu pot sa-mi imaginez din cei pe care-i cunosc,care in ce categorie l-as baga,desi,am momente cand as vrea sa risc,sa plec/sa fug in lume cu b,dar de cele mai multe ori raman la a desi nu-mi ofera prea mult si fericirea nu-i acolo.Am fost cu cineva de genul b si m-a inselat,cat am plans.Nu as mai fi cu el desi cand il vad,imi bubuie inima in piept si atractia e reciproca.Cel mai bine ar fi sa iei una bucata baiat monogam,cu un job stabil,cu sentimente sincere pentru tine[femeia]si sa-l amesteci cu una bucata spirit aventurier,romantic,o lingura de mister si surpriza si iese barbatul perfect.Imi place sa fie o relatie lina,insorita ca o zi calduroasa de vara,dar cand monotonia ne ineaca,sa faca ceva nou,sa ma surprinda.

     
    • Mircea Colceag

      15 Aprilie 2013 at 10:02 pm

      Cei doi pe care i-am descris cu siguranta nu sunt completi. Nimeni nu e doar asa. Poate sa fie si asa, dar nu doar asa. Insa alegerea multora inclina catre confort. Fetele inteligente ar analiza altfel lucrurile. Si culmea, chiar ar putea avea puterea de a schimba ceva. Sau pe cineva

       
    • paunaoana

      16 Aprilie 2013 at 8:00 pm

      Cand am ales b,nu am ales pentru bani ci pentru viata palpitanta pe care ar putea-o oferi.Banii nu conteaza,bani o sa am si eu.

       
  5. Cornel

    9 Iulie 2013 at 1:21 pm

    banii nu conteaza .. voi credeti cand spuneti asta ?

     
    • pauna oana

      9 August 2013 at 10:11 am

      da.chiar cred.am trait o gramada de timp fara bani si nu m-am injosit in fata unui barbat sa fac rost.am facut rost singura.daca am nevoie de ceva fac rost singura,nu imi trebuie sponsori.

      conteaza sa ai pe cineva langa tine care sa te iubeasca,sa se gandeasca la tine,sa-ti ofere afectiune si atentie,sa te asculte,sa vina val-vartej dupa tine cand ti se intampla ceva.

      Si daca nu o sa fac rost de bani incat sa traiesc viata de vis,varianta mea de vis in orice caz,o sa traiesc saraca, ca pana acum si asta e viata.

       

Zi si tu acuma

 
