RSS

Tie…doar tie

13 Apr

Cand ma gandesc la tine ma apuca teama. Stiu ca va trebui sa imi fac curaj. Stiu ca nu imi dai nicio alta optiune.Va trebui sa ne intalnim din nou, inevitabil.

Tu…ma faci sa plang. Mai napadit de lacrimi n-am fost in fata nimanui. Dar in fata ta imi dau armura jos. Nu rezist. Nu stiu de ce, nu stiu cum reusesti. Dar o faci. De fiecare data, fara exceptie.

Experientele anterioare stau marturie si nu stiu ce sa fac. Incerc sa caut o solutie, incerc sa te evit, dar de fiecare data revin la tine. Esti aproape tot timpul la mine acasa.

Cum poate continua? Cateodata as vrea sa inceteze treaba asta, dar nu stiu daca sunt atat de puternic.

Azi am plans din nou. Si e doar vina ta ! Oare nu iti e mila, desi urasc mila, oare lacrimile mele te duc la extaz?

Simt ca innebunesc cateodata din cauza ta! Mama ta de ceapa!

 
5 comentarii

Scris de pe 13 Aprilie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

5 responses to “Tie…doar tie

  1. Lumi Iy

    13 Aprilie 2013 at 8:51 pm

    deja eram…wtf!:)) ce ai patit:))oricum tareeeee😀

     
  2. Gabriel

    13 Aprilie 2013 at 8:51 pm

    Sau „ceapa ma-tii” :)) Oricum, tare!

     
  3. pauna oana

    16 Iulie 2013 at 6:05 pm

    si eu care ma gandeam la altceva.Senzational cu ceapa ta!:Psi da,scot limba la tine.

     

Zi si tu acuma

 
