RSS

De duminica. Articole faine

07 Apr

Este duminica, reciteam unele articole pe care le-am scris si m-am gandit sa fac un fel de centralizator cu articolele din 2013 care mie mi se par foarte faine si pe care le-am scris cu o placere extraordinara.

Un fel de „daca doriti sa revedeti”, daca vreti :

Aici e Romania

Ganduri normale pentru un om neintegrat – Asta imi place cel mai mult

Ca doar va iubesc

Pestii mici lauda ingaduinta navodului – Valeriu Butulescu

Zambeste! E prima zi de primavara!

The show must go on

Cosa nostra

Hai sa revenim la origini. Ceptura city

Sa fii cu adevarat tu e tot ce ai nevoie

Volum de poezii by Liviu Alexa. Recenzie by Mircea Colceag – Mi-a placut al naibii de mult sa scriu articolul🙂

Playlist de om dobitoc si idealist

Puterea cuvantului. Azi by Liviu Alexa

Un copil este un dar. Nu poti sa-l cumperi de la magazin

Astept comentariile voastre. Eu am vrut sa le pun la un loc pentru ca sunt de suflet si voiam sa le gasesc mai usor atunci cand vreau sa le recitesc.

Ia o cafea, aprinde o tigara si citeste🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Aprilie 2013 în De-ale mele, Din inima

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
