RSS

Business : Tigla metalica

07 Apr

*

12 Septembrie 2015 :

Articolul de mai jos este scris in data de 7 aprilie 2013. In aproape 2 ani si jumatate am raspuns in comentarii, prin mail-uri si discutii telefonice la cateva sute de persoane. In urma discutiilor despre caracteristici tehnice, proiecte, schite s.a.m.d. am dat diverse sfaturi care sa ii ajute pe beneficiari sa ia o decizie cat mai informata in functie de informatiile pe care le stiam eu. In urma acestor discutii persoanele mi-au comunicat ca vor achizitiona tigla metalica de la: Lindab, Ruuki, Coilprofil, Bilka, Viking si altii. 

NICIODATA nu a existat vreun contract sau orice alt tip de colaborare cu absolut nicio entitate care presteaza servicii comerciale de acest gen. Nu am incasat nicio suma de bani (Subliniez NICIO SUMA DE BANI) nici de la vreun prestator de servicii, nici de la vreun beneficiar. Singurul motiv pentru care am facut acest lucru in timpul meu liber a fost pentru ca am vrut sa ajut oamenii sa fie informati in deciziile pe care le iau. Sigur ca pentru unii pare utopic un asemenea lucru sau poate chiar penibil. In ultimul timp chiar si mie mi s-au parut penibile unele cazuri in care atitudinea persoanei care ma suna era ceva de genul „Imi datorezi aceste informatii”. 

Cand am decis sa fac acest lucru pe timpul meu, am avut in minte un singur lucru pentru care m-as opri. Daca va exista un moment in care cineva sa-mi reproseze recomandarile pe care le-am facut de-a lungul timpului. Din cauza comentariilor pe care le-am scris, s-au creat false idei cum ca as sprijini brandul X sau Y, desi cei care au discutat cu mine la telefon stiu foarte bine ca intotdeauna am discutat despre fise tehnice ale produselor, proiectul lor, bugetul lor s.a.m.d.

In data de 8 Septembrie 2015, a venit si primul mesaj de acest gen, pe care il redau integral:

„Buna, domnule Mircea!

Am citit de curand blogul dumneavoastra si am fost incantat de sfaturile gasite acolo! Din pacate m-ati influentat in luarea unei decizii pe care o regret acum! Sunt de parere ca ar trebui sa stergeti reclama gratuita (cel putin asa sper) pe care le-o faceti celor de la coilprofil! Stiu ca sunt fostii dvs colegi sau chiar prieteni.. Dar tipii aia de acolo sunt super idioti si mincinosi! Le-am comandat un produs si mi-au trimis cu totul altul! Niste caractere de doi lei! Nu stiti care erau termenii si conditiile pentru returnarea unui produs? Pe site-ul lor nu scrie nimic despre asta.. Iar la telefon vad ca nu se oboseste sa-mi raspunda.. Precizez ca produsele sunt luate pe persoana juridica! Deci exista vreo sansa sa le returnez sau va trebui sa ii actionez in judecata?

O zi placuta va doresc!”

*

L-am sunat pe domnul care mi-a trimis acest mesaj si am incercat sa-l ajut sa-si rezolve problema. Sa vedem ce se va putea rezolva. 

Drept urmare, incepand cu data de azi, nu voi mai fi disponibil pentru discutii care au legatura cu subiectul tigla metalica. Ma bucur ca am reusit sa ajut in masura in care am putut pana acum si sper ca toata lumea sa-si faca temele si sa fie cat mai informata in momentul in care face o alegere. De asemenea, au fost sterse anumite comentarii astfel incat discutia sa fie despre partea tehnica si NU despre firme si branduri.

Cu respect, 

Mircea Colceag

Lucrez  Am lucrat in aceasta industrie si m-am hotarat sa scriu acest articol in ideea ca cineva poate avea nevoie de aceste informatii si se vor dovedi utile. Acest articol nu este un advertorial, nu este un articol platit si reprezinta strict parerea mea si imaginea de ansamblu pe care o vad eu. Pentru mai multe informatii sau discutii pe caz concret puteti sa lasati un comentariu la acest articol si va voi raspunde in cel mai scurt timp, sau puteti sa folositi rubrica contact.

Pe piata de tigla metalica sunt foarte multi jucatori : Wetterbest, Ruukki, Lindab, Viking, Coilprofil, Bilka si multi altii. Este o piata cu potential. Toti vor sa va ofere produsul de care aveti nevoie. Aparent da. Enuntul anterior este corect. Este insa la fel de adevarat si ca toti vor banii vostri. Vorbim despre afaceri, e normal. Competitia fiind acerba, oamenii devin uneori lupi.

Sa facem un exercitiu de logica:

Un produs este cumparat pentru utilitate sau/si confort. Cumperi un anumit produs pentru ca ai nevoie de el sau ca sa-ti satisfaci o placere, o dorinta. Tigla metalica este un produs pe care il cumperi pentru utilitate si ulterior ca sa-ti asigure confort. N-o sa vorbesc prea mult despre de ce ai alege tigla metalica in detrimentul altor produse care asigura aceeasi nevoie. Repet, nu incerc sa va vand nimic, doar sa ofer niste informatii.

Fiind foarte multi jucatori pe piata, competitia este…nebuneasca. Va spun. I fucking love it, dar nu e usor. Datorita sau din cauza faptului ca exista foarte multi concurenti, bataia se da in primul rand in pret. Foarte multi incearca sa ofere pretul cel mai mic, iar clientii la asta se uita in primul si in primul rand. E normal, fiecare vrea sa cumpere cat mai ieftin. Dar se pierde din perspectiva, un aspect foarte important. Din punctul meu de vedere, cel mai important : Calitatea.

Daca ar fi sa privim lucrurile intr-un mod foarte simplist, am spune ca toti ofera acelasi lucru : tigla metalica. Deci cine are pretul mai mare, probabil ca vrea sa faca profit mai mare. Complet fals. Toti vor sa faca profit, dar daca ai avea acelasi produs si nu ar avea nimic mai bun de oferit si totusi ai mentine pretul ridicat, cel mai probabil nu ai vinde. E logic, nu?

La tigla metalica trebuie sa fii atent la provenienta materiei prime, cantitatea de zinc pe metru patrat, la clasa de otel si la grosime. Grosimea reala. Pentru ca in declaratii toti au acelasi produs. Puteti testa lucrurile astea. Cereti companiei la care va duceti, indiferent care ar fi ea, documente referitoare la provenienta materiei prime, la clasa de otel si cereti-le sa masoare tabla cu micrometrul in fata voastra. Si intrebati de zinc. Neaparat intrebati despre zinc. Chiar daca un produs are aceeasi grosime dar are 150 de grame de zinc in loc de minim 275 grame de zinc, ceva nu e in regula. Dar macar aflati justificarea pretului.

Vreau sa ating o alta problema, pe care iar o vad foarte importanta. Exista o mare diferenta intre un vanzator si un consilier. Vanzatorul iti arunca in fata atuurile produsului sau de care este foarte constient. Iti arunca in fata pretul. Un consilier nu o sa-ti dea imediat un pret. Si nu pentru ca nu ar vrea ci pentru ca intai si intai vrea sa afle de ce anume ai nevoie, ca sa te ajute. Credeti-ma ! Dati cateva telefoane catre oricare dintre companiile pe care le-am mentionat mai sus sau altele si observati cati dintre ei dau direct un pret, poate pentru ca este foarte mic si cati dintre ei va asculta si incearca sa afle de ce aveti nevoie intr-adevar.

Pretul la tigla metalica difera in functie de culoare, grosime, cantitate, pentru ca se dau anumite discounturi, dar cel mai important lucru e urmatorul : Nu conteaza atat de mult pretul pe metru patrat doar la tigla! Atentie mare aici !

Daca vrei sa iti pui tigla metalica pe casa in mod cert vei avea nevoie si de alte piese de finisaj : Coame, piese laterale, sorturi de streasina, opritoare de zapada (ati vazut ultimile doua ierni, nu?) , suruburi cu aceeasi culoare, eventual si jgheaburi burlane si altele. Nu ai ce sa faci doar cu tigla metalica pentru ca nu o poti monta. Si daca eu ti-as spune ca iti dau tigla metalica cu 10 lei si ti-as lua pe piese suficienti bani pe celelalte elemente incat sa-mi scot banii ca sa nu ies in pierdere, cum ar fi asta? Pacaleala si manipulare, logic, nu? Si atunci nu e mai util pentru tine si mai simplu sa primesti o oferta pe un intreg necesar de materiale ca sa stii din start exact cat te va costa lucrarea? Si tineti minte, totul e negociabil. Un consilier va incearca sa gaseasca o solutie astfel incat voi sa obtineti ceea ce aveti nevoie, iar el sa faca vanzarea.

Si credeti-ma, desi se practica destul de rar in zilele noastre, exista si consilieri corecti. De ce? Recomandarea e cea mai buna reclama! Daca eu sunt alaturi de tine pas cu pas, sunt corect in legatura cu calitatea, cu pretul total, nu te mint si iti raspund la telefon si la 5 luni dupa ce s-a terminat lucrarea, doar pentru ca mai ai nevoie de o informatie poate sau orice altceva, cel mai probabil cand te va intreba cineva pe cine ai recomanda ca sa-l ajute si pe el, numele meu va fi primul in capul tau. Daca te mint sau ti se pare ca incerc sa te jecmanesc, probabil o sa zici „Nu stiu pe cine sa-ti recomand, dar nu lucra cu ala!!! E un jeg de om.” .Sunt sigur de asta, deci clar nu mi-as dori asta. Ce as avea de castigat?

Doar puneti cat mai multe intrebari! Informatia este cea mai buna arma !

 
152 comentarii

Scris de pe 7 Aprilie 2013 în Afaceri

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

152 responses to “Business : Tigla metalica

  1. Marian

    15 Aprilie 2013 at 11:24 am

    Foarte bun articolul si este bine de retinut.Nu punem tigla metalica in fiecare zi pe casa dar daca o facem si tot ne micsoram putin bugetul macar sa nu ne para rau dupa aceea.Mult succes in acest domeniu si mai asteptam si alte informatii daca mai sunt.

     
    • Mircea Colceag

      15 Aprilie 2013 at 8:23 pm

      Daca ti s-au parut informatii utile nu pot decat sa ma bucur. Alte informatii ar fi personalizate. In functie de fiecare casa, fiecare proiect. Generalitatile care te pot ajuta sa te indrepti intr-o directie buna, cred ca le-am atins. Multumesc pentru comentariu !

       
  2. szqwer

    8 Mai 2013 at 10:29 am

    Buna, sunt interesata sa ma ajuti daca poti cu un sfat: intre bilka si wetterbest ce anume ai alege?Multumesc

     
    • Radu

      9 Martie 2016 at 8:21 pm

      Oricând wetterbest…oricând. Wetterbest decolorat nu am văzut pe când Bilka decolorat vezi pe toate drumurile. Succes.

       
      • Petre Manu

        9 Martie 2016 at 8:55 pm

        Simabile Radu…arata-ne si noua o poza cu un acoperis Bilka decolorat daca tot esti asa de cunoscator … eu nu imi ascund profilul ,ma poti gasi usor pe facebook si iti pot da acolo cateva poze cu cateva acoperisuri Wetterbest decolorate daca te intereseaza , asa ca relax si ia o pauza cu Bilka decolorat, inca nu a aparut de 8 ani incoace nici o invelitoare …nu sunt fan Bilka , vand si Coilprofil ,si Ruukki si Bilka pe langa invelitorile ceramice si din beton dar cand vad genul tau de oameni prefer sa le raspund cu aceeasi moneda ..sa ai o seara placuta

         
  3. biggred

    31 Mai 2013 at 10:54 pm

    Uite care e treaba, tot articolul tau ti-l rezum eu in comentariul asta. Am facut proiectul la niste blocuri la Sinaia, Cele mai mari din Sinaia, le stii cu siguranta, Alea sunt acoperite cu tabla tip tigla. In perioada cand se monta tabla, imi faceam si eu casa, m-am interesat la inginerul sef de acolo care e parerea lui despre tabla si ce marca sa folosesc. El mi-a zis doar atat: ” am pus pe foc niste bucati de Lindab si vopseaua nu s-a exfoliat” Am ales Lindab. E clar ca cel mai important aspect il reprezinta calitatea si nu pretul. Nu zic ca Lindab e cea mai buna, dar cu siguranta cea mai ieftina tabla nu e cea mai buna. Preturile astea au si ele un motiv pentru care sunt cat sunt. Si inca ceva, daca as fi avut bani mai multi, sigur puneam tigla ceramica, e mult mai buna izolatoare termica decat tabla.
    P.S. Articol bun si pertinent.

     
    • Mircea Colceag

      1 Iunie 2013 at 9:14 am

      In sfarsit cineva care intelege lucrurile astea🙂 Asta incercam si eu sa subliniez referitor la pret. Diferenta dintre o tabla si o alta, e probabil justificata. Insa pentru asta trebuie sa ai o minte deschisa, sa asculti si sa nu te uiti doar la bani.
      Multumesc pentru comentariu !

       
  4. Mihai Aurel

    23 Iunie 2013 at 5:10 pm

    Buna ziua! Vreau sa va multumesc pentru sfaturile si sinceritatea acordata .Va rog indrumatima si pe mine ce tigla metalica sa aleg?care este cea mai buna la calitate.Pe mine ma intereseaza calitatea inainte de pret,numai ca nu stiu ce marca sa aleg.Multumesc anticipat!

     
    • biggred

      23 Iunie 2013 at 5:25 pm

      Daca ai bani si vrei calitate, alege o tigla ceramica, este mult mai buna decat cea metalica.
      Succes.

       
  5. Dan

    26 Iunie 2013 at 12:47 pm

    Felicitari pentru articol! Eu insa inca nu sunt lamurit daca acoperisul de tigla metalica ar fi cel putin la fel de bun ca cel de tigla ceramica; cateva chestiuni care ma indoiesc ca ar fi totusi rezolvate cu tigla metalica ar fi: zgomotul produs de exemplu in timpul ploii, apoi fenomenul de condens care nu stiu daca poate fi controlat prin sistemele de izolatie(folie de exemplu) si, nu in ultimul rand, izolarea termica-adica vara cald si iarna frig(?). M-as bucura sa aflu parerea ta Mircea.Multa stima si bafta evident.

     
  6. Dan

    28 Iunie 2013 at 8:37 am

    Ok, am inteles, mi se pare corect.Atunci poate o comparatie intre Gerard, Ruukki, Lindab… tu ce recomanzi? poate ma hoatarasc pentru tigla metalica pe casa, insa nu as pune orice coaja de 2 lei de pe piata. As vrea ca tigla aceea sa reziste in primul rand in timp, si sa nu fiu nevoit sa o schimb tot la 2-5 ani cum de regula se cam intampla la ceramica(..fara suparare, cunosc o gramada de persoane care de asta se plang cel mai mult la ceramic); Apoi, evident ca imi doresc sa fie un bun izolator termic, fonic(atat cat se poate de la un metalic).Citesc lucruri interesante de exemplu despre tiglele metalice cu roca de la Gerard si Lindab.Poate imi dai ceva sugestii?Multa bafta si tie🙂.Stima.

     
  7. Ruxandra

    22 Iulie 2013 at 7:57 pm

    Am nevoie de tigla metalica pentru o casa de la tara, din Ialomita. In zona, oferta este limitata. Dupa parerea celor mai multi, singura care ar merita, disponibila in Slobozia, este Bilka. Am mai gasit si alte soiuri, chinezesti si indiene, mai ieftine, desigur, dar am respins ideea de prima oara. Asadar, risc daca optez pentru Bilka, despre care am aflat ca se produce la Bv? Cu cat intreb mai mult / mai multe, cu atat sunt mai confuza. Mi-e teama sa nu se curate intr-un an-doi. Multumesc, domnule Colceag!

     
  8. Paul Horea

    28 Iulie 2013 at 7:14 pm

    Mi-a placut articolul. As vrea sa va cer un sfat. Vreau sa acopar o caban din lemn…ma intereseaza o suprafata de aprox 80 de m patrati asta incluzand si o terasa care sa vina pe o parte din continuarea acoperisului. Ma intereseaza culoarea maro intrucat vreau sa se potriveasca cu nuanta care o voi aplica pe lemn. Ce imi recomandati….este suficienta o grosime de 0.4 mm daca vreau sa am si o mansarda izolata in acoperis?. Totusi nu vreau sa investesc ft mult si ma intereseaza si detaliile economice. Multumesc

     
    • Mircea Colceag

      29 Iulie 2013 at 11:36 pm

      Recomand 0.5. Dar asa cum am scris si in articol, este la fel de important si zincul si clasa de otel

       
  9. sabina

    6 August 2013 at 12:12 am

    Buna seara!Excelente informatiile pe care le furnizati.Acoperisul casei noastre are o panta de 45 grd.,ne-au fost recomandate jgheaburi/burlane de 125/90(dorim sa montam Coilprofil mat),insa ne temem ca acestea sa nu fie subdimensionate pentru debitul de apa instantaneu;variante ar mai fi 150/115-cred ca nu gresesc;ce parere aveti?Deasemenea ni s-a mai spus ca la panta aceasta nu este nevoie de parazapezi,zapada nestand pe casa(o varianta),iar altii ne-au spus ca dupa ei ar pune chiar doua randuri de parazapezi,ca se duce zapada prea repede(varianta 2).Ce parere aveti?Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

     
  10. Florin

    8 August 2013 at 10:26 pm

    Mai este cazul sa va intreb, Coilprofil sau Wetterbest?

     
  11. Sabina Kopacz

    9 August 2013 at 7:50 am

    Absolut Coilprofil!Am luat legatura cu colegi de-ai dvs. de la Ceptura si,am primit o oferta muuult sub cele ale distribuitorilor consacrati;din pacate la noi se poate doar asa,nu poti beneficia de o oferta de bun simt de la inceput;culmea este ca aseara am primit de la directorul Ruuki o oferta la Finerra-tabla lor premium,chiar sub pretul Coilprofil,dar deja am hotarat,azi montatorul face comanda la Ceptura.intrebare,daca ma puteti ajuta:Coilprofil are cumva posibilitatea sa ajute montatorul (care nu e distribuitor Coilprofil,acum vrea sa intre ca distriobuitor si pe aceasta categorie de piata ,putin mai high decat…..,dar este un montator extrem de bine apreciat in Prahova,deci daca poate fi ajutat(sau noi,ca beneficiari) sa ni se oferteze si 3 bucati geamuri Fakro,dim 66/118,cu anumite caracteristici tehnice.
    In privinta foliei anticondens am dori ceva f bun pentru acoperisuri cu panta mare,ce ne sfatuiti?Multumesc inca o data pt. amabilitate si va doresc o zi minunata!

     
  12. Flavius Razvan Ghinea

    17 Septembrie 2013 at 9:34 pm

    Buna seara dle Mircea. Foarte bun articolul dvs. si ca multi altii sunt in cautarea unui acoperis din tabla tip tigla pentru casa. Am fost la mai multi asa zisi vanzatori, distribuitori din zona mea (Pitesti) si inca nu mm hotarat ce brand sa aleg. singura persoana care sa zic mi.a explicat diferit mi.a facut oferta la Blachotrapez si pe tabla e specificata producatorul ThyssenKrupp si mi.a specificat concentratia de zinc cu magneziu de 130. Am fost si la cineva care vinde Coilprofil cu zinc de 275 cum ati spus dvs. Ca pret pentru amandoua ofertele 9000 lei pentru un acoperis de 131 m2, culoare mata. Ceilalti au cazut din start( Bilka, Carreta, Wetterbest, Optima) chiar daca am iesit si la 6000 lei cu ofertele, toti vindeau tabla cu concentratie de zinc sub 275. Ce parere aveti de Blachotrapez ?

     
  13. Dan

    18 Septembrie 2013 at 8:40 am

    Dar de tigla Gerard ce parere aveti? Eu m-am orientat spre acest tip de tigla cu acoperire de piatra.

     
    • bazdoaca george

      20 Februarie 2015 at 11:08 am

      e buna mai ales ca are roca batuta pe ea, dar ai grija la momtaj e foarte pretentioasa si daca sare calcarul de pe ea nu cred ca e bine

       
  14. Nicu

    25 Septembrie 2013 at 11:32 pm

    Buna seara,

    Imi puteti recomanda pe cineva la Coilprofil care sa-mi faca o „contra-oferta” la cea pe care-o am de la un distribuitor. Nu e prima data cand citesc despre diferentele dintre pretul obtiunut la Ceptura si cel de la distribuitor, in cazul Coilprofil, si-n defavoarea clientului.

    Pot sa va sun pe mobil?

    Cu multumiri.

     
  15. Dorina

    27 Noiembrie 2013 at 12:48 pm

    Ce parere aveti de Bilka ? Este buna de ceva ? Multumesc

     
  16. Dorina

    27 Noiembrie 2013 at 9:03 pm

    Pai sa explic umpic si nu stiu daca preturile care mi sau facut de o firma este coresc sau ma pacaleste , am un acoperisi de 270 mp, pentru gerard ma costa 9000 mii de euro , pentru lindap 7 000 mii si bilka 3500 cu tot cu accesorii.ce parere ai?

     
    • Dorina

      29 Noiembrie 2013 at 11:13 pm

      Da o sa incerc multumesc asi avea si o alta varianta sa las asa acoperisu doar scheletu cu blana batuta in iarna asta si tigla sa o pun la primavara asa dispun si de fond mai mare sa pot face o alegere buna🙂 intrebareA me credeti ca zapada afecteaza acoperisului ?

       
      • Mircea Colceag

        30 Noiembrie 2013 at 7:43 am

        La ce iarna va fi si chiar daca ar fi mai blanda, nu va recomand sa-l lasati doar asa. Sunt sigur ca va afecta acoperisul. Tocmai asta e si motivul pentru care producatorii tin la pret. Pentru ca stiu ca trebuie sa o faceti. Dar tot se poate negocia.

         
  17. Dorina

    27 Noiembrie 2013 at 9:10 pm

    Si ca sa nu mai ca mi sa pare exagerat doar pentru a pune find tigla metalica sau ceramica la un pret atat de mult gandindupa cat a costat si restu acoperisului :

     
  18. Dorina

    30 Noiembrie 2013 at 10:40 am

    Da cum imi imagina , datr am incercat sa caut coliprofil pe internet am gasit decat saitu dar nimic de pret si unde se gasesc ca sedi de vanzare ? Sau comanda se face pe internet ? Am vazut ca este foarte buna certificata si cu zinc 275 .

     
    • Dorina

      2 Decembrie 2013 at 11:49 am

      Multumesc🙂

       
  19. Cristina

    10 Decembrie 2013 at 2:08 pm

    Am citit cu mare interes tot ce ati scris si dtra si cei ce au intrebari. Va multumesc pt ca mi-ati oferit posibilitatea de a-mi face o parere. Acum, pt mine este prea tarziu, casa mea are acoperisul deja pus. Eu am dorit Lindab, dar cum nu prea am avut de ales(pretul a fost stabilt cu constructorul pe casa la gata cu materiale de bun simt….asa au spus.. :)))) si eu i-am crezut. Am gresit, recunosc! Mi-au pus Ruukki. Inteleg ca nu este cel mai prost, dar nici nemaipomenit nu este. Ce parere aveti dtra?
    Va multumesc!

     
  20. Nico

    18 Decembrie 2013 at 12:27 am

    Buna,

    As vrea sa stiu ce tabla sa aleg pentru acoperis. Am vazut o oferta tentanta la Tablatiptigla-Polonia: 19 lei/mp, 0.5 mm. Nu exista amanunte legate de tipul tablei, grosimea stratului de protectie. A doua optiune ar fi Ruukki, tabla de 0.47 mm, care in oferta este data de 0.5 mm. Agentul a marturisit ca nu are 0.5mm, ci 0.46-0.47 mm. Diferenta de pret este, evident, in favoare tablei poloneze. Ce sa fac? Va multumesc!

     
  21. petre

    6 Ianuarie 2014 at 10:12 pm

    Ptr doamna Nico si alti doritori de chilipiruri ,luati materiale direct de la fabrica sau de la distribuitori ,proaspete …nu produse care stau in curti batute de soare si ploi luni intregi …

     
  22. radu

    16 Ianuarie 2014 at 1:12 pm

    o parere despre wetterbest

     
  23. bradut

    17 Ianuarie 2014 at 9:56 am

    La tigla metalica trebuie sa fii atent la provenienta materiei prime, cantitatea de zinc pe metru patrat, la clasa de otel si la grosime. Grosimea reala. Pentru ca in declaratii toti au acelasi produs. Puteti testa lucrurile astea. Cereti companiei la care va duceti, indiferent care ar fi ea, documente referitoare la provenienta materiei prime, la clasa de otel si cereti-le sa masoare tabla cu micrometrul in fata voastra. Si intrebati de zinc. Neaparat intrebati despre zinc. Chiar daca un produs are aceeasi grosime dar are 150 de grame de zinc in loc de minim 275 grame de zinc, ceva nu e in regula. Dar macar aflati justificarea pretului. acesta este cel mai mare adevar .aveti ff mare dreptate privind calitatea .de multe ori dilerul imi soptea la inceputul lucrari,,ai grija e daia de ,,calitate ,, adica in loc de 0,5 aducea un 0,4 sau mai grav un 0,35

     
    • petre

      17 Ianuarie 2014 at 12:20 pm

      @bradut , hartii poate sa aduca oricine ….

       
  24. petre

    17 Ianuarie 2014 at 12:32 pm

    … iar ptr faptul ca dealerul iti dadea lucrari si trebuia sa acoperi oarecare magarie ,este vina ta …puteai sa zici clar , eu nu lucrez cu tabla depreciata sau conserva sau altceva de genul ,dar ai tacut ,ai facut manopera cu materiale de proasta calitate si deja ai cazut mult in ochii tuturor

     
  25. bradut

    17 Ianuarie 2014 at 8:10 pm

    asta e parerea ta am facut 2 lucrari apoi am incetat colaborarea
    pt ca orice lipsa din materiale ma punea intro lumina proasta pt ca eu ofeream garantia lucrari nu dilerul

     
  26. petre

    17 Ianuarie 2014 at 8:49 pm

    parera mea pe care de altfel o si mentin …

     
  27. Cristian

    30 Ianuarie 2014 at 9:57 am

    Buna ziua stimate domn Mircea, As vrea sa va cer o parere legat de 2 tipuri de tabla, de care sunt foarte confuz. Am citit forumul si am vazut ca multi cititori si-au facut pareri, poate multi au luat si decizii corecte, avand in vedere ca dvs.aveti experienta in domeniu. Am primit ofertele de la: casa Ambient, care lucreaza cu 2 distribuitori sau producatori. si nu stiu ce sa aleg intre Viking si MBS. Am primit declaratii de conformitate pentru Viking modelul Rubin Plus, in care este specificata grosimea nominala de Min.0.40mm pt.prevederi din standard si 0.50mm pt.valori declarate. Iar concentratia de zinc 200-275 g/mp.
    Iar pentr MBS: grosime – 0.50mm, stratul de acoperire poliester:- 30um mat, 25um lucios, cu ambele fete zincate, dar nu zice nimic de gramajul stratului de acoperire cu zinc.

    Multumiri anticipate !!!

     
  28. cristian ungureanu

    16 Februarie 2014 at 8:59 pm

    Buna Stimate domnule Mircea , rog mult a-mi oferi un sfat cu privire la tigla metalica Carreta , sau va rog mult un sfat cu un buget economic … Multumesc Mult !

     
    • cristian ungureanu

      17 Februarie 2014 at 5:37 pm

      … din tot sufletul : Multumesc Mult , stimate domnule Mircea ! … cer permisiunea a adresa o noua intrebare , sau s a-mi oferi va rog un ajutor cu privire la o alegere „buna” a unui produs comparativ in buget cu Carreta … tot ceea ce am „descoperit” eu cu preturile in jurul celor de la Carreta , sant ori cu proprietati necunoscute , ori compozitia este sub Carreta (exemplu : stratul de zinc) … Multumesc Mult !

       
    • Ovidiu Olteanu

      19 August 2016 at 10:41 am

      Buna ziua,

      Pentru țigla metalica mata, dintre Coilprofil, Bilka si Carreta ce sa aleg si de? Eu as incllna către carreta, ce problema este cu ea?
      Sau dacă aveți alta sugestie doamne ajuta
      Precizez ca am buget limitat.

      Multumesc frumos.

       
  29. petre

    17 Februarie 2014 at 6:01 pm

    Inseamna ca inca nu ati cautat unde trebuie dle Cristian. Pe piata romaneasca sunt destui producatori la ora actuala care sunt cu mult peste Caretta din toate punctele de vedere .

     
    • cristian ungureanu

      17 Februarie 2014 at 7:19 pm

      … Multumesc Mult ! … o recomandare , indraznesc a va ruga … Multumesc !

       
  30. Cristian

    17 Februarie 2014 at 6:33 pm

    Pana la urma m-am hoatarat si am mers pe mana celor de la ROOFART. Am studiat foarte mult, si dupa mine cred ca am facut alegerea buna. Doar atat pot sa spun: ca cei de la ROOFART si COILPROFIL se clasifica la calitatea cea mai buna din la clasa medie. Succes in continuare cu blog-ul, faceti o treaba buna, sunteti de mare ajutor. Bafta

     
  31. cirica

    18 Februarie 2014 at 8:52 pm

    mi-a propus cineva ROOFARTtigla dublu modulara.A-si dori o parere

     
  32. petre

    18 Februarie 2014 at 9:08 pm

    Este un produs Premium ,apărut anul trecut prin vară ,ambutisat din tablă Prelaq Nova produsă de concernul suedez SSAB … tehnic este calitate ,practic ,din punctul meu de vedere ca montator ,incă nu am apucat sa montez acest produs deoarece cei de la RoofArt au avut alte treburi mai importante cand am luat legatura cu ei… Cine ti-a propus acest produs să vă arate si cum se vede pe casă din pct de vedere estetic ,Stimă

     
  33. Sabina Buidan

    18 Februarie 2014 at 9:13 pm

    sabina cristina
    Am un acoperis de circa 280mp la asteriala si incerc sa aleg o tigla metalica intre Lindab si Roofart, tigla mata: pe care sa o aleg ?
    De asemenea, ma gandesc si la tigla Gerard insa nu stiu daca nu vin pasarile mari;locuiesc aproape de un lac si sunt nevoita sa schimb tigla ceramica din cauza pescarusilor, gaitelor, ciorilor care imi sparg permanent tigla. Am observat ca nu se aseaza pasarile pe tigla metalica.
    va multumesc pentru raspuns.

     
  34. petre

    18 Februarie 2014 at 9:21 pm

    Depinde de complexitatea invelitorii. Oricum , o sa aveti nevoie de buget pentru oricare din cele 3 sisteme de invelitoare ,dar daca nu alegeti bine sistemul ( acesta incluzand obligatoriu tot sistemul de protectie impotriva pasarilor ) degeaba alegeti tigla metalica ,ceramica sau cu acoperire tip Gerard. Exista accesorii speciale pentru indepartarea pasarilor si pentru protectie. Sa nu uitati ca pasarile se odihnesc pe timp de vara pe acoperisurile din tabla fara probleme ,indiferent daca este cu panta sau fara.

     
  35. petre

    18 Februarie 2014 at 9:23 pm

    Solicitati firmelor ce va oferteaza invelitoarea sa vina la dvs cu mostre de material si solutii tehnice impotriva pasarilor si sa puteti faceti comparatie . Opriti mostrele astfel incat sa puteti face o comparatie atunci cand vor livra marfa la santier ( sunt multe cazuri cand se prezinta clientilor mostre de material iar in santier se livreaza cu totul altceva ) .
    Solicitati certificate de conformitate si certificate de garantie . inainte sa luati o decizie, cititi-le cu atentie .
    Interesati-va despre partea cu montajul. este foarte important ca firma care face vanzarea sa asigure si montajul si bineinteles o garantie a acestuia .

     
    • Mircea Colceag

      18 Februarie 2014 at 9:26 pm

      Garantiile nu depasesc cativa ani oricum. Iar firma care face vanzarea nu trebuie sa asigure neaparat si montajul. Eu as prefera sa lucrez direct cu producatorul si montajul sa-l negociez separat.

       
  36. petre

    18 Februarie 2014 at 9:29 pm

    Singura problema este ca cei de la RoofArt nu fac vanzari directe.Deasemenea sa nu uitam ca nici cei de la Lindab ,nici de la Gerard si chiar nici cei de la CoilProfil nu fac vanzari directe catre enduser .

     
  37. petre

    18 Februarie 2014 at 9:41 pm

    Pentru Lindab si Gerard confirm 100% ca nu vand direct.Despre CoilProfil nu as vrea sa imi schimb parerea buna care o am pana im prezent ,mai ales ca pana anul trecut in vara au avut si vanzare si promovare pe teren din partea mea .Cat despre RoofArt , furnizorul lor de materie prima este super ok ,insa nici despre ei nu vreau sa imi schimb parerea. Imi pare rau ca nu am avut timp de magazinul meu sa bag toate produsele pe el … vedeam atunci comparatii de preturi si produse

     
  38. petre

    18 Februarie 2014 at 9:42 pm

    Orice producator de invelitori din Romania care vinde direct pierde suportul distribuitorilor .Este foarte greu de tinut o retea de distributie la ora actuala si dvs dle Mircea trebuie sa stiti cel mai bine ,mai ales ca si eu am lucrat 3 ani si ceva la concurenta

     
  39. petre

    18 Februarie 2014 at 9:43 pm

    Lindab vinde direct la pretul de lista doar din magazinul lor , cu 10-15% mai scump decat in Dedeman

     
  40. petre

    18 Februarie 2014 at 9:52 pm

    Si totusi .. o firma care a investit milioane de euro in marketing , sa dea cu batul in balta asa de repede ??

     
  41. petre

    23 Februarie 2014 at 10:07 pm

    Ar trebui sa va interesati mai mult de piata romaneasca …De cati ani lucrati cu tigla metalica ,ceramica si din beton ???

     
  42. viorel

    11 Martie 2014 at 8:49 am

    Despre Pannja smart cu acoperire Hardcoart ce parere aveti ?

     
  43. DoruPavel

    27 Martie 2014 at 3:49 pm

    Va salut
    tot incerc de cateva zile sa gasesc un raspuns in legatura cu tabla pe care sa o pun pe casa si nu reusesc sa ma hotarasc . Daca ati putea sa-mi faceti un top 5 al dumneavoastra , sa am un punct de plecare in cautarile mele…, v-as fi foarte recunoscator ! Ma intereseaza in primul rand calitatea , nu neaparat pretul !
    Va multumesc

     
  44. DoruPavel

    28 Martie 2014 at 3:28 pm

    atunci , faceti-mi un clasament al produselor !🙂 Va multumesc

     
  45. Alexandru

    15 Aprilie 2014 at 2:57 am

    Buna ziua, as vrea sa va intreb si eu ce parere aveti de brandul Karat ? i-am gasit pe google, pana acum nu am auzit pe cine-va care sa isi monteze acest tip de tigla metalica…va multumesc

     
  46. Odeta

    23 Aprilie 2014 at 3:56 pm

    Dar tigla Decra?

     
  47. Radu Aurelian

    25 Aprilie 2014 at 3:14 pm

    Buna ziua

    Ce imi puteti spune despre tigla metalica Carreta?
    La un acoperis din tigla metalica se monteaza astereala (nu stiu daca e corect asa sau se spune asteriala)? Un distribuitor si montatator de produse Bilka mi-a spus ca nu e necesar.
    Va pot suna daca sunteti disponibil si doriti sa discutati.

     
    • Radu Aurelian

      28 Aprilie 2014 at 8:35 pm

      Buna seara

      Va multumesc pentru raspuns.
      De Novatik (fabricata la Baicoi) ce parere aveti?

       
  48. Sergiu Diaconu

    26 Aprilie 2014 at 1:16 pm

    Buna ziua,

    Pe site la Caretta tigla metalica pare in regula (ca si specificatii tehnice pentru 0.5mm maro mat plus idea de 30 ani garantie). Oricum ma duc saptamana viitoare sa vad tabla si sa masor grosimea.

    As dori sa inteleg de ce nu recomandati Caretta ca sa determin riscurile diferentei de pret.
    (30% mai bine la Carretta oferta echivalenta fata de altii pentru acoperis 210 mp + sistem pluvial)

    Multumesc,

    Sergiu

     
    • petrebv

      26 Aprilie 2014 at 2:24 pm

      Dle Sergiu Diaconu … eu unul il sustin pe dl Mircea in privinta simplu motiv ; Caretta este tigla metalica depozitata ce depaseste orice alte termene posibile de depozitare in conditii improprii (pe verificate !! la orice punct de reprezentanta al lor)… va puteti documenta oriunde la orice producator ,nici macar cei de la Lindab nu ofera garantie 30 ani ,cel putin ptr partea estetica vorbim !

       
    • cristian ungureanu

      26 Aprilie 2014 at 8:18 pm

      … si alte personae sunt curioase despre Carreta , … va rog mult prezentati si discutia telefonica ! … Multumesc !

       
  49. petrebv

    7 Mai 2014 at 2:21 pm

    Buna ziua Dl Adrian … am si eu rugamintea daca tot sunteti pe punctul de a colecta cat mai multe informatii sa ne spuneti si noua cat Zn si cat Mg contine ca si protectie tigla Novatik (in procente Zn si Mg .. sa nu aveti surpriza sa fie 118 g Zn si 2 g Mg / mp ) si care este diferenta intre produsele mentionate de dvs ca si calitate pe care a-ti putea sa o faceti… Poate asa o sa va dati seama ce puteti alege fara sa va pacaliti dvs si alte persoane. Stima

     
  50. bogdan

    23 Mai 2014 at 8:16 pm

    bun tutorial!! aveti dreptate mai mult conteaza produsuk decat brandul, dar totusi brandul iti spune cu cine ai de aface in primul rand, iar pe urma sa nu uitam ca la un brand renumit si cea mai slaba clasa de produs este buna!! Un brand renumit nu isi risca clienti si afacerea cu un produs foarte prost!!!!!!!!! Nu intrebati de pret prima data ci detali despre produs!! ca pe urma se face diferenta calitate pret!! de exemplu un produs la 29 lei poate fi mai ieftin decat altul la 21 lei!!! chiar daca nu pe loc dar in timp sigur! conteaza mult cantitatea de Zn pe metrul patrat – dar nu uitati un lucru important! pana la zinc apa trebuie sa treaca de vopseaua care are primul rol in protectia invelitoarei!! un sfat mic nu acceptati invelitoarele tip tigla metalica care sunt protejate cu o folie !! o vopsea de calitate ( suedia, finlanda,etc..) nu are nevoie de aceasta folie nici chiar pe parcursul transportului.

     
  51. Elena

    1 Iunie 2014 at 1:47 pm

    Buna ziua.
    Va rog sa-mi sugerati metoda cea mai buna de inlocuire a acoperisului din tabla zincata, montata pe taban din scanduri alaturate intre ele, cu invelis din tigla metalica, sau daca este recomandata aplicarea acesteia direct pe stratul vechi de tabla( metoda des intalnita in ofertele comerciale ,dar si a unor mesteri).
    As mai dori sa stiu ce parere aveti de tigla metalica MBS 24 , produsa de PROINVEST Pascani?
    Multumesc anticipat.

     
  52. Cristi

    2 Iunie 2014 at 11:12 pm

    Buna ziua , sunt din Pitesti si as dori sa stiu daca distribuitorul Coiprofil (Casa Mea) este un partener serios. Doresc un sistem complet Coilprofil si montaj, am trimes celor de la Coilprofil un e mail cu o oferta de pret si am fost contactat de cei din Pitesti.
    Zi buna si succes in continuare

     
    • Mircea Colceag

      2 Iunie 2014 at 11:22 pm

      Habar n-am, sincer. Nu mai lucrez pentru ei de aproape un an. Deci nu stiu ce sa va spun.

       
      • Cristi

        3 Iunie 2014 at 11:16 pm

        Logoul este Casa Mea dar compania se numeste Flora Export import si este si in Curtea de Arges.
        Mai am si eu o intrebare referitoare la tabla tip tigla, de la cei de la Caretta, Rodach, Roofart . Intreb asta pentru ca am de acoperit un imobil cu acoperis in 2 ape si o lucarna in jur de 160 m2 [(acoperita cu ondulina ) si necesita schimbare urgeta]. Ca informare am primit de la Caretta ofert de tabla brend Galico lucios 0.5 si accesorii si fereastra Velux 8950 lei+montaj, cei de la Rodach (Damila) Tabla Rodach Standard 0.5 si accesorii fara burlane(cobarari) 7538.18 lei+montaj, Cei de la Roofart Unbrella 0.5 cu accesorii cu montaj 8355 lei si cei de la Coilprofil cu Metigla mata (la oferta) culoare Ral 8017 cu tot cu montaj 9600 lei. Rog o sugestie ca am ametit cu cat am cautat, si un sfat de cunoscator ar fi binevenit.
        Seara buna si mult succes in continuare.

         
  53. Andreea

    14 Iunie 2014 at 7:53 pm

    Buna ziua,

    Stiti ceva despre Plannja Suedia?
    Dar despre Gerard ce puteti sa-mi spuneti, isi merita banii?
    Multumesc

     
    • Andreea

      16 Iunie 2014 at 5:37 pm

      Multumesc frumos

       
    • Bradutanu

      19 Februarie 2016 at 2:36 pm

      buna ziua.va rog sa-mi spune-ti ce a-ti aflat despre tipurile de tabla tip tigla?am vazut ca va interesau aceleasi marci ca si pe mine?multumesc.

       
  54. FCristi

    26 Iunie 2014 at 3:07 pm

    Buna ziua,

    A venit momentul si pentru mine sa acopar casa.
    Ca toti ceilalti am si eu cateva intrebari degate de urmatoarele aspecte (cu cat mai informat cu atat mai bine) :

    1. Din punct de vedere al calitatii (in cazul in care aveti informatii despre acesti producatori) care ar fi clasamentul intre: ruukki, karat (folosesc tabala de la ruukki), gerard, novatik, coilprofil, linab (modelele mai ieftine)?

    2. Se merita diferenta de pret la coilprofil intre tabala de 0.5 si 0.6? dar intre modelul mat si cel lucios (cel mat are in plus inca un strat de vopsea/polimer).

    3. Care este producatorul cu cel mai bun raport calitate pret in opinia dv. (nu neaparat din cei listati de mine)?

    Multumesc.

     
    • Mircea Colceag

      1 Iulie 2014 at 11:51 am

      Imi cer scuze pt intarziere, o sa revin cu un mail zilele acestea cu raspunsuri la intrebarile dumneavoastra

       
    • Camelia

      28 Iunie 2015 at 3:14 pm

      Si eu vreau un fwd la emailul trimis domnului FCristi.Multumesc!

       
  55. amt68

    1 Iulie 2014 at 8:19 am

    Vreau sa-mi pun tigla metalica pe casa, are 244mp, intre lindab prima 0,5 si novatik 0,5 ce mi-ati recomanda

     
  56. Mircea Colceag

    1 Iulie 2014 at 10:12 am

    Multumesc

     
  57. amt68

    1 Iulie 2014 at 10:36 am

    multumesc

     
  58. FCristi

    8 Iulie 2014 at 11:24 am

    Buna ziua,

    Daca ati trimis mail pana acum nu am primit nimic😦

     
    • Mircea Colceag

      8 Iulie 2014 at 6:42 pm

      Verificati acum si spuneti-mi daca ati primit mail-ul meu.

       
      • Dragos Alexandrescu

        14 Iulie 2014 at 5:40 pm

        Buna ziua,

        Imi puteti da un fwd cu mail-ul pe care i l-ati trimis lui FCristi ?
        Sunt si eu in acelasi stadiu si am, in mare parte, aceleasi probleme.

        Multumesc!

         
      • Mircea Colceag

        15 Iulie 2014 at 7:20 pm

        V-am trimis pe mail.

         
      • Ionut Dobre

        28 August 2014 at 10:20 am

        Buna ziua,

        Imi puteti da un fwd cu mail-ul pe care i l-ati trimis lui FCristi ?
        Sunt si eu in acelasi stadiu si am, in mare parte, aceleasi probleme.

        Multumesc!

         
  59. dantrandafir

    16 Iulie 2014 at 4:44 pm

    Buna ziua,
    Daca se poate un fwd si mie cu mail-ul lui FCristi ( pentru aceleasi nelamuriri)
    Multumesc anticipat

     
  60. Diana Ionescu

    29 Iulie 2014 at 3:37 pm

    Buna ziua, Va rog sa-mi dati si mie niste detalii despre tigla Gerard, in 2 saptamani dau comanda si sunt in discutii cu sotul meu pe tema acoperisului. Va spun sincer ca nu ma pricep, doar ca imi place mult cum arata pe case. Multumesc mult!

     
    • Mircea Colceag

      30 Iulie 2014 at 8:14 pm

      Va raspund pe e-mail in aceasta seara.

       
      • Paul Piorescu

        3 Mai 2016 at 8:03 pm

        Buna ziua,

        Am o casa in construcție si a-si vrea sa stiu ce mi-ati recomanda intre Lindab tigla metalica cu granulatie,Gerard or Ruukki.

        Sau orcare brand care-l considerati calitativ.

        Va multumesc mult.

         
  61. cornel

    2 August 2014 at 12:39 am

    decra sau gerard?

     
  62. Florin

    10 August 2014 at 3:42 pm

    Domnule Miercea!Va rog sa-mi dati si mie fow cu mailul pe care i l-ati trimis lui FCristi.Multumesc!

     
  63. mihaela

    10 August 2014 at 8:37 pm

    Buna seara,
    Cu cat sunt mai multe variante si produse cu atat devii mai nehotarat (cel putin in cazul meu). Ce parere aveti despre tigla metalica Megaprofil?

     
  64. felix

    11 August 2014 at 10:28 pm

    Va salut,si va multumesc pentru topic.Felicitari pentru rezistenta eleganta in fata comentariilor rautacioase,si stiti prea bine la cine ma refer.Sunt absolut parte separata fata de dvs si de comentatorul rautacios,dar se vede de la o posta ca el este cel platit sa faca reclama sau mai rau chiar antireclama brandului cu care lucreaza.Deasemenea si eu ma aflu in situatia de a alege intre mai multe modele de tabla.Pana in momentul descoperirii topicului ma orientasem la Blachotrapez ( ice crystal) 0.5 mm 20 ani garantie la perforare si decolorare, Blachotrapez mat 05mm 15 ani garantie sau tabla de provenienta SSAB dar profilata probabil pe undeva prin Romania insa cu 30 ani garantie scrisa la coroziune.Ce parere aveti?Are garantia vreo valoare dupa cativa ani,daca mai luam in calcul ca este posibil ca distribuitorul respectiv sa nici nu mai existe pe piata atunci cand tigla nu va respecta garantia si se va incapatana sa corodeze sau sa se decoloreze ?Stiu ca cei de la Blachotrapez profileaza in Polonia dar folosesc tabla germana de la Tissen Group,ma gandesc ca are relevanta inclusiv masina de profilat…nu? Coil profil ce tabla foloseste si unde o profileaza?

     
  65. Florin Sandu

    17 August 2014 at 3:50 pm

    Buna ziua.

    Intre Umrella Premium Mat 0.55(25 microni primer,25 vopsea poliester,275 g ZN) tabla SSAB si METIGLA 0.5 MAT dumneavoastra ce ati alege?Mentionez ca la o prima oferta pretul Roofart ar fi cu 20% mai mic decat Coilprofil.

    Multumesc!

     
  66. Florin Sandu

    17 August 2014 at 4:34 pm

    Garantia Roofart este de 30 de ani pt coroziune si 15 ani pt vopsea iar garantia Coilprofil este de 10 ani.Ce factori ar trebui luati in considerare cand luam o decizie de cumparare?

    Multumesc

     
  67. Matei

    20 August 2014 at 11:26 pm

    Buna ziua!!
    Între coilprofil si karat ce sa aleg ?
    Va multumesc !

     
    • Matei

      20 August 2014 at 11:29 pm

      Pot sa va contactez telefonic pt. Mai multe detali?
      Cu stima

       
      • Mircea Colceag

        21 August 2014 at 9:07 pm

        Daca doriti, da. Dar v-am raspuns la e-mail.

         
  68. Titu

    27 August 2014 at 1:00 pm

    Dati mi un pret pe metrul patrat si dimensiuni la tigla gerard

     
  69. Sami

    6 Septembrie 2014 at 11:43 pm

    Domnule Miercea!Va rog sa-mi dati si mie fow cu mailul pe care i l-ati trimis lui FCristi.Multumesc!

     
  70. iulian

    9 Septembrie 2014 at 8:40 pm

    imi puteti spune ce sa aleg dintre Viking si Metigla (tot sistemul pentru acoperis), in conditiile in care preturile sunt apropiate? Multumesc!

     
    • Petre Manu

      9 Septembrie 2014 at 8:59 pm

      La viking si Metigla preturile sunt apropiate ? …

       
      • iulian

        9 Septembrie 2014 at 9:50 pm

        cel putin asa am primit ofertele…..

         
  71. andreea

    18 Septembrie 2014 at 10:39 am

    buna ziua ce puteti sa-mi spuneti despre tigla metalica decra classic pt un acoperis de 120 mp ma refer si la calitate si la pret,astept raspuns,o zi buna!

     
  72. ANDREI

    23 Septembrie 2014 at 11:40 pm

    doresc si eu fwd mail FCristi. si un nr de telefon daca se poate

     
    • Stephano

      2 Octombrie 2014 at 5:36 pm

      Salutare dragi Prieteni,va rog frumos sa ma ajutati,ca m-am zapacit de cand caut tigla sa imi acopar casa…Voi ce parere aveti despre:Tigla ceramica Tondach?Sau Tigla metalica Gerard? Sau Coil Profil?Isi merita baniiiiiii?Va rog va astept in continoare aici pe E-mail cu raspunsuri si sfaturi Pertinente…Ciao

       
      • Liviu

        1 Octombrie 2015 at 1:55 pm

        Daca vrei tigla ceramica iti trebuie un acoperis zdravan (costisitor), iar ca firma producatoare recomand doar CREATON. Pentru tigla metalica recomand Coilprofil, Ruukki si Lindab (in ordinea crescatoare a calitatii logic, Ruukki finnd cei mai buni raport calitate-pret), restul sunt de umplutura.

         
  73. cristina

    24 Septembrie 2014 at 3:05 pm

    buna ziua,v^as ruga sa imi dati si mie o parere despre tabla viking,va multumesc

     
  74. Petre Manu

    24 Septembrie 2014 at 3:48 pm

    Mircea , poti sa taxezi cu 1 RON fiecare solicitare … te imbogatesti daca schimbi in birou de informatii🙂

     
  75. Petre Manu

    24 Septembrie 2014 at 3:53 pm

    Stimata doamna sau domnisoara Cristina … Tabla viking este sub mai multe denumiri si producatori … puteti sa formulati intrebarea corect pana la capat si puteti obtine mai multe informatii …Pe piata romaneasca exista Viking Profil , Viking Sweden ,Viking Pruszyński , Viking Koral ,Viking Solution ,Viking Kron ..etc

     
    • cristina

      24 Septembrie 2014 at 10:03 pm

      viking profil,iar pe factura proforma scrie ,TIGLA METALICA KORAL 1100(1180), 0.5mm 350/20 RAL 80

       
  76. Stephano

    26 Septembrie 2014 at 3:33 pm

    Salutare Mircea,te rog frumos sa imi dai si mie fow cu emailul pe care i l-ai trimis lui Fcristi sunt si eu in cautarea unei Tigle Metalice Adevarate pt acoperisul casei ?Socotesc ca suntem prea saraci ca sa mai cumparam materiale ieftine…Iti multumesc pt ca existi,si daca nu te superi vreau sa inchei cu ce a zis Unchiul Dostoievski”Marea taina a existentei umane nu consta in a trai,ci in a sti pentru ce traiesti !…” Te astept cu sfaturi si raspunsuri pertinente pe E-mail.Sa auzim nu mai de bine.Chao

     
    • Mircea Colceag

      29 Septembrie 2014 at 6:51 pm

      Va salut. In primul rand va multumesc mult pentru comentariu. Apreciez. Va rog sa ma contactati prin e-mail sau telefon cu intrebari specifice pentru ca nu mai am acel mail pe care i l-am trimis lui Fcristi. Mi l-au cerut mai multi, dar din cauza fluxului foarte mare de e-mail-uri, imi este foarte greu sa le pastrez si retin pe toate. Dar astept un e-mail sau un telefon si va raspund la toate intrebarile pe care le aveti.

       
  77. Mincu Vasile

    1 Octombrie 2014 at 11:03 pm

    Lindab are garantie de 15 ani(Skane matt) iar Ruukki de 40/15 ani garantie tehnica/estetica Monterrey plus.Diferenta de pret este de cca 1800euro pentru Lindab.Merita?

     
  78. Mincu Vasile

    3 Octombrie 2014 at 8:46 am

    O sa-i mai contactez.Poate au gresit calculatia de pret.Multumesc pentru raspuns.E bine cind exista cineva,chiar si pe net,care da oamenilor cite un sfat.Sa va tina Dumnezeu sanatos

     
    • Mircea Colceag

      3 Octombrie 2014 at 6:25 pm

      Multumesc mult! Si daca va mai pot ajuta cu ceva, stiti unde sa ma gasiti!

       
  79. moldovan radu

    21 Ianuarie 2015 at 6:14 pm

    buna ziua,sunt din timisoara si vreau sa achitionez de la firma frigoreb din vaslui,tigla bilka .este firma de incredere?

     
  80. Nicoleta

    22 Februarie 2015 at 9:56 am

    Salut Mircea , incep constructia casei in mai anul acesta , as vrea un studiu de caz🙂 mai precis cea mai buna varianta calitate pret l- inclin spre Lindab dar daca pretul cu tot cu accesorii e mai mare cu 20-30% decat Bilka de exemplu , ma mai gandesc. Am planul de acoperis de la arhitect , ma ajuti ? Ma simt ca Alice in tara minunilor intrucat nu ma pricep deloc.

     
    • Mircea Colceag

      22 Februarie 2015 at 7:56 pm

      Buna, trimite-mi planul pe mirceacolceag@gmail.com , te rog. Si continuam discutia pe mail.

       
    • Radu

      26 Februarie 2015 at 10:45 am

      Anul trecut am trecut prin aceasi dilema… La recomandarea cuiva am ales un acoperis de tigla metalica de la Caretta si sunt foarte multumit de alegerea facuta sub raport calitate pret. De altfel sunt printre putinii care au curajul de a posta pretul pe site ceea ce inseamna ca nu au nimic de ascuns. In plus au fost extrem de seriosi.

       
  81. GabiCioaca

    14 Martie 2015 at 2:10 am

    Dl Mircea,dl Petre sunt pe cale de a achizitiona 240 mp de tigla metalica Caretta, pentru ca de departe este cea mai buna oferta calitate-pret pe care am primit-o. Evident am studiat fisa tehnica a mai multor produse de la diferiti producatori autohtoni si nu numai si incepand de la stratul de zinc pana la anii de garantie nu am gasit nicio diferenta cu exceptia pretului (ma refer strict la tabla de 0.5mm GALICO MAT). Daca am putea cumva sa desecretizam cateva contraargumente serioase, as fi foarte multumit, pentru ca in afara faptului ca provin dintr-un depozit si nu de la un producator romanesc nu cunosc nimic. Ar fi ceva antireclama pe unele forumuri,dar nimic concret. Cat despre cei care o au… sa-i cred pe cuvant?

     
  82. GabiCioaca

    15 Martie 2015 at 12:04 am

    Am o ..ceva scos la impimanta de agentul din sos Chitilei,dar identic cu ce este pe site.

     
  83. Marius

    29 Martie 2015 at 11:45 pm

    Buna ziua ,
    Ce îmi Recomandati intre :
    IMPRO 0.5 , 275 zinc , mata 35 microni , clasa Oțel : DX51 , Oțel Arcelor U.S.
    Si
    Coilprofil 0.5, 275 zinc, mata 35 microni, clasa Oțel S280

    Ambele garanției 10 ani , oferte relativ apropiate ?

    Multumesc
    Marius-

     
  84. Dan S.

    23 Aprilie 2015 at 12:22 pm

    Buna ziua,
    construim o casa din panouri de lemn, intr-o zona cu vant si iarna…ca in nordul Moldovei. La invelitoare am ajuns la Decra Stratos. Analizand oferta si caracteristicile tehnice(din mai multe surse) nu inteleg care e greutatea corecta /mp. in oferta scrie 4.7 kg/mp mie imi iese din calcul 6.03. Avand o casa üsoara”, s-a proiectat si cu un acoperis mai usor Procentul zinc este :(la cald e 275gr/mp, la rece e 150gr/mp), unii spun ca dimensiunea coalei e 1290*360, altii 1300*360. grosimea este 0.5mm.
    Va rog sa va dati cu parerea, daca e bun sau nu ptr ceea ce ne trebuie, eventual sa ne recomandati altceva si la ce trebuie sa fim foarte atenti.
    Multumim!

     
  85. Bogdan

    19 Mai 2015 at 12:08 pm

    Buna ziua,
    Ce parere aveti de tigla metalica produsa de lindstadt cei din Sibiu. O recomandati? Multumesc anticipat

     
  86. Alex

    24 Mai 2015 at 3:22 pm

    Buna ziua,

    As avea nevoie de o parere referitor la marca si produsul de tigla metalica pe cares a-l folosesc.
    As putea sa va trimit planul invelitorii pentru a va putea da seama mai exact despre ce e vorba, daca mi-ati trimite adresa dvs de email.

    Multumesc anticipat,
    Alex

     
  87. Mircea Popescu

    3 Iunie 2015 at 2:39 pm

    Buna ziua,
    Am aflat de o firma din Prahova, am inteles ca sunt vecini cu wetterbest sau dintr-un oras alaturat care monteaza placi de ardezie, de fapt au restaurat acoperisul de la Carul cu bere din Bucuresti, numai ca nu am cum sa intru acolo sa intreb. Cunosti cum se numeste aceasta firma ? Am inteles ca comercializeaza acoperisuri premium si vreau sa iau legatura cu cineva de acolo.

     
  88. ciprian

    28 Iunie 2015 at 5:59 pm

    Buna ziua,

    ce tip de tabla lindab imi recomandati

     
  89. Rotaru Andrei

    13 Iulie 2015 at 10:11 pm

    Buna ziua.

    Observ ca nu ati mai raspuns de ceva timp la dispozitie, totusi sper ca mai sunteti activ dupa valul de intrebari. Eu urmeaza sa fac acoperisul la o pensiune cu tigla ceramica. Tind sa bat spre Creaton dar am primit o oferta mai buna de la Siceram (terra rosa).

    Va rog mult daca din informatiile dv stiti daca Terra Rosa este o tigla buna?

    Cu respect.,

     
  90. Mircea Colceag

    12 Septembrie 2015 at 3:31 am

    Reblogged this on Mircea Colceag.

     
  91. Vasi Hojda

    17 Septembrie 2015 at 6:25 pm

    Buna ziua. Am si eu o intrebare pentru dvs, daca puteti sa raspundeti. Calitativ, Viking Pruzynski poate concura cu Ruukki? Sau e o tabla inferioara? Intreb pentru ca nu gasesc prea multe informatii despre acest Viking.
    Multumesc anticipat

     
  92. visovan ciprian

    31 Octombrie 2015 at 9:57 am

    Va salut cu respect . Am citit tot🙂 . Vreau daca vreti sa ma ajutati si pe mine si sa-mi spuneti de ce sa tin cont cand imi vine reprezentantul firmei (inca nu stiu ce marca o sa fie )sa-mi masoare acoperisul tinand cont de faptul ca am un acoperis in 4 ape 12m/13m, cu o lucarna , deoarece pierderea am inteles ca o sa fie „foarte” mare cum imi spun toti ? Va multumesc .

     
  93. Mirela

    19 Noiembrie 2015 at 9:43 pm

    Buna seara,ratacesc si eu prin Tara Minunilor alaturi de doamna de mai sus vis-a vis de alegerea unei invelitori ptr un acoperis in doua ape,fara cosuri,lucarne si cu o suprafata de 190 mp.Am primit cateva oferte pe e-mail de la Wtterbest,Coilprofil si Bilka.Am nevoie de ajutor.V-as putea trimite dvs aceste oferte ptr un sfat pertinent?Multumesc antincipat!

     
  94. ciprian

    10 Februarie 2016 at 8:26 am

    va rog care este mai buna ca si tigla metalica cea de la ruukki monterrey premium sau Gerard cu piatra vulcanica.recomandati mi va rog pe ce sa merg intre aceste companii.va mutumesc!

     
    • levelup1980

      22 Februarie 2016 at 10:05 pm

      Cred ca cei mai seriosi si cu produsele de cea mai buna calitate sunt cei de la Lindab.Si poate ca ai zice ca sunt scumpi dar pretul este super corect la tigla cu roca vulcanica ROCA si au in plus fata de restul un lac care face sa se spele praful de pe piatra dedeasupre.

       
  95. sebi

    10 Februarie 2016 at 6:56 pm

    coilprofil vs optima

     
  96. Stefano

    11 Februarie 2016 at 1:58 pm

    Salutare dragi Prieteni!

    Din pmdv cea mai buna tabla stil tigla din Romania este: Gerard,Coilprofil si Ruukki.Eu am constatat si am experimentat pe pielea mea si am ajuns la concluzia:Ca suntem prea saraci ca sa mai cumparam materiale Ieftine…

     
  97. Petre Manu

    24 Februarie 2016 at 3:03 pm

    Cumparaturi placute de la Duna Steel

     
  98. Florin

    30 Iunie 2016 at 8:24 am

    Buna ziua, am ajuns si eu la stadiul de a pune acoperisul pe casa, dar inca nu stiu de la cine sa cumpar tigla, as opta pentru lindab, dar din povestile auzite pe la colturi se pare ca nu mai este tabla care a fost inainte, fiind mai slaba calitativ, ce mi-ati recomanda? Multumesc anticipat!

     
  99. Ovidiu Olteanu

    19 August 2016 at 10:52 am

    Buna ziua,

    Foarte f util articol domnule Mircea.
    Problema mea: sistem complet de acoperis in doua ape 120 mp.
    Am primi mai multe oferte de la 5000 – 7000 lei. Bugetul este limitat, dar nu stiu ce sa aleg.
    Ce imi recomandati si de ce, sau ce avantaje si dezavantaje au urmatorii:
    tigla metalica mata 0,5 mm de la Bilka, Caretta, Coilprofil, Novatik sau alt producator.

    Multumesc anticipat pentru ajutor.

    O zi buna.

     
  100. Mariana

    14 Septembrie 2016 at 12:11 am

    Dezastru.. Toti avem acelasi necaz dar nu mai mare ca mine🙂 De Rusalii 2016, cea mai mare grindina ce s-a mai vazut..-oul de gaina era mic!! Bun. Deci trebuie sa schimb tot acoperisul. Am 128 mp, 30 ml de coame si cam 8 m parte laterala finala de inchidere, nu foarte multi bani, ca una e sa-ti programezi si alta e sa o faci de nevoie!
    Ce ma sfatuiti, in zona pare afi in „voga” in magazine Bilka si Lindab. Am cautat o comparatie intre ele plecand de la calitate/garantie si pret. Si am ajuns la acest forum. Indraznesc si eu sa va cer parerea. Deci recomandare si daca se poate, pret.

     
  101. moldovan liviu

    3 Octombrie 2016 at 10:41 pm

    Buna seara,

    Am primit o oferta pentru un acoperis complet din tabla ,,Ravenna”.Va rog sa ma informati daca exista aceasta marca pe piata romaneasca.
    Va multumesc!

     

Zi si tu acuma

 
