RSS

Playlist de om dobitoc si idealist

01 Apr

Da’ ce vrei sa te faci cand o sa fii mare😀 ? Pai vreau sa fiu cam cum vreau eu, pentru ca eu cred ca visele devin realitate.

Tre’ sa ma intelegi ca eu poate sunt praf. Acum vorbesc despre omul Mircea Colceag. Daca vrei un om frumos, nu veni la mine. Daca vrei un om cu bani, baby…clar nu veni la mine :)). Sunt omul care se ridica atunci cand are ceva de zis, sunt omul care poate sa te iubeasca la nebunie si sa te faca fericita, sunt omul pe care nu-l cunoaste nimeni, sunt omul care isi aduce aminte de dragostea familiei si spune „mama, te iubesc!”, iar mamaie… e sfanta… Sunt prea fraier ca nu stiu sa ma exprim de fiecare data cand simt ce simt..

Sunt omul caruia ii e dor, sunt omul care iubeste cu pasiune, sunt omul care sufera, sunt doar un simplu om normal.

Trebuie sa intelegi ca ceea ce scriu e si pentru tine, dar in primul rand e pentru mine.

Sunt omul vulnerabil, sunt omul care…

O sa continui altadata ceea ce am vrut sa fac acum

Mi s-a parut ca e simplu, acum mi se pare ca sunt doar nebun.

M-au napadit emotiile si m-a cuprins un pic si teama,

Ca nu-i usor ca in cuvinte sa-ti pui sufletul si… Si atat.

End for this night🙂. Hope you’ll enjoy it !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Aprilie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
