RSS

Sa fii cu adevarat tu e tot ce ai nevoie

17 Mar

Daca as fi Eminescu ti-as scrie versuri frumoase.

Daca as avea vreun pic de voce ti-as canta chiar daca ai avea perdelele de rusine trase.

Dar n-am. Dar am ceva ce vreau sa-ti spun. Considera ca e in soapta.

Macar asa poate vei simti in cuvintele mele un pic de arta.

Ma gandesc la lucruri mari pe care nu mi le permit.

Ma gandesc insa daca oare asa as fi fericit.

Poate ca nu. Pentru ca altfel n-as simti ca-s implinit,

Doar atunci cand ma trezesc cu nasul in parul tau.

Sa-ti simt parfumul, sa te-adulmec, sa imi pun capul la pieptul tau.

Sa-ti simt atingerea, caldura, un mic sarut ca sa-ti ating gura.

Sa-ti simt buzele carnoase, sa facem dragoste din zi pana in noapte.

Cat m-ar costa? Nimic. Doar sa zic eu da si sa zici tu da.

Si-atunci…ma tot intreb daca fericirea o gasim in ban.

Cand singurul lucru de care am nevoie e sa fim impreuna. N-am gasit rima deci pam-pam.

Sa ne bem cafeaua dimineata, sa te vad razand,

Sa-ti fiu alaturi cand ti-e greu si doar pe umarul meu sa te vad plangand,

Sa te tin in brate, sa-mi aduc aminte ca-ti place sa primesti o floare.

Sa stiu ca vrei mai mult zahar in cafea, chiar daca nu inteleg de ce oare

Ca nu-i ceai!!! Dar ce conteaza?

Daca tu esti fericita, daca te simti iubita, daca simti ca ai tot ce ai nevoie,

As da totul pentru asta, chiar daca restul imi spun ca nu am voie.

Vreau sa-ti aduc aminte, atunci cand tu nu-ti aduci aminte,

Ca esti in stare de orice! Ca poti fi si doctor si scriitor si presedinte.

Vreau sa te ridic asa cum o faci si tu de fiecare data.

Nu stiu cum e pentru tine, dar pentru mine e prima data…

Sunt destul de virgin in ale dragostei adevarate,

Astept sa-mi arati tu cum e poate.

Si poate ca „poate” devine certitudine.

N-o sa-ti spun ca nimeni nu te iubeste mai mult decat mine.

N-o sa-ti spun ca sunt cel mai bun, cel mai frumos, cel mai destept sau altceva,

Dar iti pot spune ca nimeni nu te intelege asa. Si am nevoie de sansa asta.

Poate e singura.

Femeie, nu ai de ce sa te multumesti cu mai putin.

Nu ai de ce sa accepti ceva mai putin decat teribil.

Teribil de grozav. Iertati-ma daca folosesc un pleonasm.

Tu esti acea faptura fara de care nici eu, nici tu nu am fi aici.

Asa ca nici nu-ti poti permite sa primesti doar chestii mici.

As continua, dar poate altadata,

Sau poate ca ar trebui sa scriu doar pentru o singura fata.

 

 
6 comentarii

Scris de pe 17 Martie 2013 în Poezie

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Sa fii cu adevarat tu e tot ce ai nevoie

  1. paunaoana

    5 Aprilie 2013 at 10:34 pm

    doamne,cat de romantic,cata sensibilitate.numai capricornii iubesc asa.Noi vrem tot si ei dau mai nimic.cum sa facem sa avem echilibru?:)

     
    • Mircea Colceag

      5 Aprilie 2013 at 10:41 pm

      O sa-ti dau un raspuns sincer : Habar n-am. Dar nu stiu daca imi doresc echilibru,eu unul. Prefer sa iubesc cu toata fiinta mea si chiar daca sufar macar sunt sigur ca simt ceva extrem de puternic si traiesc. Si asta imi da putere sa merg mai departe. Toata lumea moare, dar nu toata lumea traieste. Si multumesc! Esti singura care a simtit ce am vrut sa transmit ceva. Fata la care m-am gandit cand am scris asta, observ ca n-a inteles nici acum. O fi ceva in neregula cu mine? Poate. Dar asta sunt! Si nu ma schimb! Sunt cel mai bun cand sunt eu asa cum sunt, nu asa cum vor altii sa fiu. De-aia n-o sa ma schimb pentru nimeni pe lumea asta! Nu vad motivul. Si poate ca n-ar trebui sa te schimbi nici tu.

       
      • paunaoana

        5 Aprilie 2013 at 10:47 pm

        Si eu dau totul intr-o relatie si nu primesc nici pe jumatate.Asta pentru ca multa lume e superficiala.Nimeni nu priveste lucrurile profund si cand vorbesti despre dragoste deja te iau in ras.Sper doar sa gasesc pe cineva care sa ma iubeasca cu aceeasi forta cu care o sa-l iubesc eu.

         
      • Mircea Colceag

        5 Aprilie 2013 at 10:50 pm

        Nu sunt de acord ca nimeni nu priveste lucrurile profund. O sa gasesti. Doar ai rabdare. Timpul cica le rezolva pe toate

         
  2. paunaoana

    5 Aprilie 2013 at 10:52 pm

    o sa fac 30 ani pana apare cineva si sincer,nu imi sta in fire sa astept.Trebuie sa fac ceva.

     

Zi si tu acuma

 
