RSS

Simplu si sincer

16 Mar

Ca n-a fost om intimidat de freon, sa zica ca-s vagabont, ca nu pot sau ca ce-am eu cu mine…

Stii bine ca depinde de tine, daca tre sa m-asculti pe mine, pai sa-ti fie rusine!

Scriu de nebun ascultand Cedry2k, Deliric sau Doc dand

Rime dupa rime, poezie speciala pentru oamenii ca mine;

Ca eu simt ca m-ataca, vorbele ma ineaca, ma impinge sa creez arta, sau iluzie desarta.

Nu conteaza ce zic daca eu simt ca prind macar o fraza de bine, ca nu sunt tampit,

Incerc doar sa te indemn sa fii doar cum vrei tu, nu-ti cer sa-mi promiti solemn.

Simt ca tre sa scriu, doar ca sa raman viu, ca altfel ajung intr-un trip din care n-o sa mai viu, n-o sa-mi revin

Ca nu-i asa de simplu sa pui pe o coala sentimente si chestii reale si simt ca devin

Prea gol desi nu sunt plin si ma intreb daca oare mai scriam ce scriu daca nu beam atata vin…

Ciudat…Dar sincer.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Martie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
