RSS

Chiar vrem sa fim prostiti (din nou) ?

15 Mar

Inaltele figuri bisericesti vor sa bage religia in constitutie. De ce?

Din punctul meu de vedere religia e o alegere. La fel cum ar trebui sa fie multe alte chestii pe lumea asta. Te simti reprezentat de anumite idealuri, anumiti oameni, anumite grupuri? Ok, fa cum simti tu. De ce m-ar deranja pe mine? Sau de ce mi-ar pasa? E viata ta, alegerea ta, mintea ta, dorinta ta.

Orele de religie sa fie obligatorii in scoli. De ce? Frate, un copil nu poate decide pentru el. Deci o sa creada ce ii zici tu.

Si cine face asta? Un preot care are o casa cu 3 etaje? Eu n-am vazut preot sarac. Si nu, nu sunt invidios, dar sunt curios. Cum a reusit preotul ala sa faca atatia bani daca religia nu e o afacere ?

Si desi coruptia e in floare, desi…pfoooai, nici nu mai zic. E genul de chestie pe care toata lumea o stie, nimeni n-o recunoaste, dar toti o tolereaza.

Cam cat de puternica e religia? Hotilor le e mai frica de Dumnezeu decat de lege. Un criminal a omorat o persoana. Pai de-aia nu mai poate el ca se duce in parnaie la hotel pe banii nostri, prostilor care cotizam caci de, trebuie sa fim cinstiti. Si acum sa nu intelegeti cum ca instig la hotie, minciuna, furt sau altele. Caci daca asta intelegi, nu mai citi. Pe bune. Dar chiar si acel criminal se gandeste „Dar daca ma bate Dumnezeu?”.

E ok sa crezi in ceva. Si eu cred ca exista o forta mai mare decat noi. Ca o fi universul, ca o fi Dumnezeu, caci asa numesc si eu forta…divina, daca vreti, nu stiu.Dar cred in ceva.

Dar sa incerci sa bagi religia cu japca astfel incat sa tot existe oameni care sa creada n baliverne de la unul care predica ce nu crede, asta deja mi se pare prea mult. Eu chiar imi imaginez ca unii preoti dupa ce tin predica isi zic in sinea lor „Ba esti nebun, ce-am zis-o p-asta…”.

Si parca relatia cu Dumnezeu n-avea legatura cu banul. Nu cred ca trebuie sa ii dau bani preotului ca sa vorbesc cu DUMNEZEUL MEU ! Oricare as crede eu ca e acela. Dar de fapt daca te duci la spovedanie sau sa dai leturghie cu 1 leu, parca popa se uita urat. Mars ma de aici ! Ca nu-ti pui termopane pe banii mei ! Ti-o promit!

Treceti frate prin filtrul propriei gandiri! Prostia chiar doare! Rau. Si e trist ! RAU !!!

Alege ce vrei tu in viata asta. Bine, rau, dar cel mai IMPORTANT, ce vrei tu ! Nu altii!

https://www.youtube.com/watch?v=TZzDf28i2nw

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Martie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
