RSS

Cosa nostra

10 Mar

Ma gandeam la ce inseamna o familie. Ma gandeam la ce mai inseamna acele principii cu,stiti voi, incredere, loialitate, respect, responsabilitate.
Ce vedem prin filme,ca sa stim despre ce vorbim.
NU o sa inteleg sau macar sa fiu de acord, cu acei tati sau acele mame retardati/retardate care isi parasesc copiii prin spitale sau care pleaca de acasa din cauza cine stie caror cacaturi. Ok,pot sa inteleg ca nu mai exista dragoste intre cei doi si pot intelege divortul in cazul asta. Dar ce vina are copilul?
Recunoaste ca esti just a pussy, indiferent ca esti barbat sau femeie, ca fugi de responsabilitati pe care,atentie,tu le-ai creat si mori din proprie initiativa. Nu,nimeni n-o sa-ti duca lipsa.
Nu ma poti prosti pe mine,nu ca as conta,asa ca reformulez: NU te poti prosti pe tine, ca doar s-a intamplat, in momentul in care exista jdemii de metode de protectie in cazul in care doar erai horny si ca tot ce voiai era just fucking.
Adica, prietene, esti prost?
Familia in primul rand inseamna responsabilitate! Inseamna sa mori de foame doar ca sa manance familia ta.Da, asta inseamna.
Inseamna sa ii ajuti si sa fii langa ei cand o dau in bara! Mai ales atunci!
Inseamna sa faci orice doar ca sa le fie lor bine. Iar atunci meriti respectul meu. Nu, nu ca ar conta pentru tine respectul meu, dar crede-ma ca altfel nu esti decat un animal cu un spirit dezvoltat de supravietuire.
Am doar incredere ca exista mai multi pradatori pentru specia ta.
Ar trebui sa se dea un test pentru a avea un copii. Nu oricine merita sa aiba un copil. Unii chiar nu merita sa aiba urmasi. E chiar bine ca suntem doar oameni. Cu mana pe inima pot spune ca daca as avea puteri absolute,3 ore pe zi as impusca numai oameni din astia. Bine ca n-am puterea asta.
Si totul se rezuma la ce fel de om esti sau vrei sa fii.
Cand ma uit la starea deplorabila a societatii in care traim cu totii, o societate in care curvele (de ambele sexe) incearca constant si intr-un mod al naibii de perseverent sa profite de bunatatea celorlalti, imi vine sa-mi trag un glont un cap. Dar decat sa pun glont in teava sa-mi zbor creierii mei, mai bine pun glont pe teava si plec dupa ei,nu? Cum zice Deliric.
Stati linistiti, vorbeam metaforic in ultima parte. N-am avut si nu am ganduri de-astea. Iubesc viata. Tocmai de-aia sunt atat de agresiv si vehement. Poate ar trebui sa fim mai multi. Iar apoi putem trece la fapte.
Va rog sa va spuneti parerea,dar desigur, argumentat. Ceea ce poate fi mai greu🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Martie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
