RSS

The show must go on

09 Mar

Am o coala alba-n fata,un intelect defect si ma gandesc cum sa scriu o povata

Ceva ce te-nvata cum sa te descurci in viata sau macar cum sa faci fata.

Nu-s cel mai potrivit, nu sunt cel mai fericit, n-am facut poate nimic ce merita sa fie povestit.

N-am prea multi bani, nu sunt cel mai frumos, n-am foarte multi prieteni, nu sunt cel mai haios;

Sunt doar unul dintre voi, fara vreun talent anume,

Poate ma pricep mai bine doar sa fac dume.

Dar stiu ca ceva o sa se schimbe daca o sa fiu atent pe cine las sa ma-ndrume.

Dostoievski, Mozart sau Henry Ford

Citesc despre ei si sunt sigur ca si eu pot.

Daca ma intrebi de ce, n-o sa-ti zic ca “I’m the one”,

Dar sunt al naibii de sigur ca “the show must go on”.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Martie 2013 în De-ale mele, Din inima

 

Etichete: , , ,

Zi si tu acuma

 
