RSS

Zambeste! E prima zi de primavara!

28 Feb

Flamand sunt de flori de pamant si flori cu parfum, vestesc primavara, nu sunt doar eu nebun,

Lamurire ceri? Doar uita-te in jur. Fetele cu zambete frivole fac farmece minore.

O simpla zi ai zice, dar marcheaza un moment, o scanteie vie ce-ti da un sentiment.

Ramai cu amintirea ca a venit primavara, chiar daca trece rapid. Eu unul asa simt.

E o zi faina, e o zi cu soare. Astept sa pup fetele, astept cu nerabdare

Nu am am alt gand decat sa simt o bucurie.Poate mica, poate mare, poate pentru o vesnicie.

Tanjesc dupa bucuria asta. Uitam de ea ca-s multe probleme, graba, de-astea.

Inima mea cere ca macar de data asta, sa zambesc sincer, sa uit de toate astea.

Nu vreau sa devin prea melancolic ca o sa stric starea asta,

Am vrut doar sa-ti pun un zambet pe chipul tau de catifea

 
2 comentarii

Scris de pe 28 Februarie 2013 în Din inima

 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “Zambeste! E prima zi de primavara!

  1. mada

    1 Martie 2014 at 12:08 am

    flori,,zambete,amintiri,primavara?doar un alt an,un alt an fara flori,fara zambete si cu tot mai putine amintiri despre primavara fara urme,fara acea sclipire …fara speranta

     

Zi si tu acuma

 
