RSS

SMA Studio

27 Feb

Am scris aici saptamana trecuta despre un workshop de videografie pentru bloggeri. Am fost prezent. Mi-a placut mult, am invatat multe.

Loredana Bratila este cea care a tinut workshop-ul. E una dintre cele mai pasionate persoane pe care le-am cunoscut. In mod cert. Atata pasiune, atata daruinta…cum rar mai vezi prin zilele noastre.

Data viitoare mi-ar placea sa facem mai multa practica.

Dar oricum, cu drag si cu placere va recomand sa va duceti SMA Studio.

Ii multumim si lui Bogdan Cojocaru. Pentru ca el a facut aceasta intalnire posibila.

Articolul asta nu e nici platit nici scris in sila. Va garantez. E scris cu multa placere. Doar ca trebuie sa fii prezent ca sa intelegi. N-ai cum sa descrii. Trebuie sa vezi cu ochii tai ca sa intelegi.

Invatati sa vedeti🙂.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Februarie 2013 în Diverse

 

Etichete: , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
