RSS

Oameni. De ei trebuie sa te feresti

25 Feb

La articolul asta primesc comentariul asta :

„Nu te mai crede important ca defapt esti un om care citeste si isi da cu parerea…fiecare cu viata lui si fiecare cu ceea ce crede el…
Inceteaza in a-ti da cu parerea despre altii sau de a te crede pshiholog pentru ca prin atitudinea asta vei fi urat la un moment dat de toata lumea…
Pace!”

Charlie Chaplin e semnat.Amuzant om. Nu-si asuma identitatea, dar e un om amuzant. Poate sunt urat si acum. Ca verb ca adjectiv e clar.

Raspunsul meu?

De-aia nu mai pot eu.

Articolul pe care l-a ales ma deranjeaza pe mine. Pentru ca era un articol care ar fi trebuit sa responsabilizeze unii oameni. Iar el nu-si da nici macar numele.Din punctul meu de vedere nici nu are dreptul sa comenteze. Dar am ales sa-l las tocmai pentru a sublinia ceea ce am zis in articolul meu. Deci din cauza oamenilor ca asta se duce dracu’ tot. Multumesc! Mi-ai facut studiu de caz. Voi ce alegeti?

Pace man ! Si eu am vrut sa fiu baiat de cartier, dar am crescut la tara. Tu esti baietas de cartier😀 ? Da, da, da…

 
Un comentariu

Scris de pe 25 Februarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

One response to “Oameni. De ei trebuie sa te feresti

  1. Andu

    26 Februarie 2013 at 4:51 pm

    Oameni si oameni…:|

     

Zi si tu acuma

 
