RSS

Vicii

22 Feb

Sunt un om normal.Zic eu.Mai beau ocazional, fumez si cel mai nasol viciu e ca incerc sa fiu cat mai sincer. Si imi place sa-mi exprim parerea. E normal sa am ceva de zis, e normal sa imi placa anumite chestii, dar e normal sa fiu vehement intr-o parere contra atunci cand altii o iau pe aratura. Tocmai pentru ca am vicii nu sunt perfect. And i fucking love it !

Nu pot sa fiu un robotel care sa faca aia pentru ca zice ala, nu pot sa merg pe un drum doar pentru ca e ditamai turma in fata. Nu. Merg pe drumul meu si imi traiesc viata mea, nu a altora. Si observ ca unii sunt chiar interesati de asta. God damn…get a life ! Si daca nu, multa bafta ! Oricum, i still don’t care.

Nu provin dintr-o familie cu bani. Dar mama m-a educat bine aratandu-mi care-i decenta, care sunt regulile bunului simt, invatandu-ma care sunt bunele maniere si incurajandu-ma constant sa merg pe drumul meu oricare ar fi ala. Si de aici..ce sa zic? Tot respectul pentru tine mama, de-aia te iubesc. Tata s-a dus pe drumul lui si sa fie sanatos. Si atat.

Prieteni, invatati ca viata voastra e viata voastra. Cine va spune ca tre sa faceti aia sau aia si ca trebuie sa mergeti pe drumul ala va minte. Sau frustrarile si temerile lor se vor regasi in viata voastra. And what’s the fucking point ?

Si intelegeti cu toata puterea voastra de intelegere !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Februarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

Zi si tu acuma

 
