RSS

Imi schimb adresa de e-mail

21 Feb

Update : Am gasit o cale sa accesez e-mailul, dar voi incerca sa nu-l mai folosesc pe acesta. Pentru cei care vor sa comunice cu mine pot folosi adresa mirceacolceag@gmail.com

Am vazut zilele trecute cateva erori la mail,apoi niste chestii foarte ciudate si intr-un final mi-au zis oamenii ca primesc spam-uri de la mine.Acum nici nu mai pot sa-mi accesez adresa de e-mail.
Aveam niste chestii importante pe adresa aia de mail,dar mai mult decat c’est la vie si sa merg mai departe n-am ce face.

Pana diseara o sa imi fac alta adresa de e-mail pe care o sa v-o comunic.Ce parere aveti despre gmail si outlook?

 
2 comentarii

Scris de pe 21 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Imi schimb adresa de e-mail

  1. Charlie

    25 Februarie 2013 at 9:10 pm

    Se pare ca un „prieten” s-a razbunat pe tine si te-a aranjat de un virus…poate ca meritai,cine stie…

     
    • Mircea Colceag

      25 Februarie 2013 at 9:49 pm

      Ai dreptate.Se pare ca un”prieten” n-are viata proprie, dar ii pasa de a mea. Si asta e trist😉 Pace! Dumnezeu stie ce merit. Oamenii sunt doar oameni.Si o zici de parca ai stii ceva. Mai comenteaza atunci cand o sa-ti asumi identitatea😉

       

Zi si tu acuma

 
