RSS

Curs de cinematografie si montaj in Ploiesti

21 Feb

Da.Chiar in Ploiesti. Desi tot cred ca nu se intampla prea multe lucruri interesante in orasul asta, uite ca de data asta am un lucru interesant despre care pot vorbi si la care mi-as dori foarte mult sa particip.

SMA Studio organizeaza sambata, 23 februarie un workshop de videografie pentru bloggeri. God damn, stiam eu de ce m-am apucat de chestia asta :)). Mai multe detalii despre acest workshop si despre cum va puteti inscrie gasiti aici

De ce mi-as dori sa particip ?

Sunt pasionat rau de tot de filme.Ador un scenariu bun, o imagine buna, un unghi perfect, o emotie surprinsa perfect intr-un context care nu ofera prea multe Mi-ar placea foarte mult sa invat mai multe despre domeniul asta, sa aflu secretele din spatele camerei, sa aflu cum se produce un video care zguduie inimi sau naste senzatii. Cum se joaca niste imagini animate cu mintea ta.

Vreau sa am ocazia sa invat lucruri de genul asta.Fac parte din bucuriile vietii si in cazul meu particular, chiar si din „bucket list” Plus ca e o sansa sa cunosc alti bloggeri mult mai buni decat mine cu care pot schimba pareri, idei si cu care sa am dezbateri in contradictie.Sau nu neaparat.Nu neaparat in contradictie.

Ideal ar fi ca un workshop de genul asta, un viitor workshop de genul asta pentru ca data asta e stabilita, sa se desfasoare tot intr-un weekend si dupa ora pranzului.

In loc de incheiere zic doar atat : PICK ME, PICK ME :)) !

 

 

.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Februarie 2013 în Diverse

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
