RSS

Despre femei

19 Feb

Deea zice perfect aici cam tot ce vreau eu sa zic. Dar normal…am si eu ceva de zis.

Daca vreti sa ajungeti cineva si mai ales sa fiti respectate, incercati sa ajungeti acolo unde vreti fara silicoane, fuste scurte sau fucking. Altfel n-ai cum sa obtii respect.Zic.Daca tot sunteti asa decise sa va realizati singure, de ce contractul prenuptial e asa greu de semnat? Nu poti sa fii cu om, daca-l iubesti din toata inima ta mare, daca nu te finanteaza in caz de ceva? Sau just a back-up plan? Nu strica, dar nu-ti face cinste.

Scuzele sunt pentru fraieri.Nu-mi spune ca ai fost nevoita sa faci aia sau aia ca sa obtii ceea ce-ti doresti, indiferent de ce inseamna asta.Decat daca sunt sacrificii, nu chestii in baie.

Sunt de acord ca trebuie sa faci tot ce-ti sta in putinta ca sa obtii ce vrei.Dar daca esti atat de disperata incat sa faci orice, nu te crispa cand nu primesti respect doar ca sa reactionezi „Sunt o lady, ce p**a mea ?!’.

Mult succes fetelor ! E multi Irinei, dar noi nu suntem printre ei😉.

Aaaaa, ca un ps sau ce vreti voi : Daca ajungeti sa faceti un copil doar in speranta ca o sa tineti un barbat aproape, nu va mai incadrez la oameni, va incadrez la animale cu instinct dezvoltat de supravietuire.Si deci n-avem ce discuta ! Deci bai baiatule…incredibil.Unfuckingbeliavable !

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Februarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
