RSS

Peştii mici laudă îngăduinţa năvodului – Valeriu Butulescu

18 Feb

Cu toata tehnologia de care dispunem acum, probabil am putea reconstrui civilizatia.Am crea o societate in care nimeni nu ar trebui sa munceasca si toti am putea trai in pace.Dar desigur, nu ar mai exista bogati sau saraci pentru ca nu ar mai exista banul ca moneda de schimb.Cine isi doreste asta ?

Bineinteles ca cel mai probabil am reusi sa gasim o cale prin care sa ii recompensam pe ceilalti pentru arta sau inovatie.Dar n-ar mai exista foamete, n-ar mai exista razboaie.

Cum ar putea fi asta posibil ? Vizionati acest documentar de la 1:30 ore in continuare.Ca sa vedeti exact argumentarea.

Multa lume crede ca toata apa din jurul nostru e potabila. Cititi aici. O sa aflati ca doar 3% din apa e potabila.Restul e apa sarata.

In 50 de ani, poate mai mult sau poate mai putin, probabil nu va mai exista lumea.Cel putin nu asa cum o cunoastem noi.Unde vor trai copiii nostri?

Sistemul actual si in special invatamantul ne invata cum sa ne integram in sistem, cum sa fim umili, cum trebuie sa urmam traseul prestabilit si sa stam cuminti in banca noastra. Doamne fereste sa avem imaginatie sau sa incercam sa inovam. Avem oameni pe care ii platim sa gandeasca😉. Noi restul suntem niste prosti. Contraziceti-ma.

Sa revin putin la documentar. Daca nu v-ati uitat la el, macar la partea la care faceam eu referire, nu are sens sa cititi mai departe. Pentru cei care s-au uitat : Nu va mai ganditi la documentar. Faceti abstractie de el. Incercati sa treceti prin filtrul gandirii voastre, de ce statele nu lucreaza impreuna la solutii pentru noi toti ? De ce credeti ca America vine cu armata, precum Superman, ca sa sustina statele care au resurse naturale incredibile, ca mai apoi sa ramana acolo si sa profite de ele?

M-am gandit mult timp la forma in care o sa scriu acest articol. Daca voi sustine vreo teorie evolutionista, o sa par un dobitoc idealist. Daca o sa vorbesc despre o teorie a conspiratiei, voi fi considerat nebun.

N-am cum sa fac lucrurile sa sune mai bine.N-am cum sa contrazic tehnologia de care dispunem.

Si poate ca sunt si dobitoc si idealist sau ambele si nebun si cum vreti voi. Dar incepe sa ma sperie rau de tot ignoranta oamenilor care nu pun cap la cap  lucrurile, care nu incearca sa gandeasca pentru ei insisi si se multumesc sa faca parte dintr-un sistem defect fara sa puna vreo intrebare. Si daca se intampla sa iasa unul din tipar, se sperie de singuratate, pentru ca ar trebui sa mai vina macar o persoana care sa coroboreze asta.

„Si crezi ca nu s-a mai gandit nimeni la asta?” . Ba da, sunt foarte sigur ca da.Dar nimeni nu ar vrea sa schimbe ceva. Toti isi doresc sa fie bogati si s-o duca bine, nimeni nu se gandeste ca toata lumea sa traiasca bine.Si daca o sa incerci sa-mi spui ca nu e asa, probabil esti ori naiv ori ipocrit.

Relatiile n-au nicio treaba cu dragostea.S-a ajuns la asta. Eu nu am vazut dragoste adevarata decat acolo unde banul nu era nici un argument pro dar nici contra. Cand oamenii au strictul necesar asigurat chiar pot iubi.Si pot sa traiasca. Pentru ca toti murim, dar nu toti traim.

E destul de trist. Dar inca mai cred ca mai sunt cativa oameni care pot schimba lumea. Fara speranta asta, jur ca as fi tentat sa imi bag un glont in teasta. Pentru ca la ce ma ajuta sa fiu un sclav pentru altii? Asa ca prefer sa cred ca intr-o zi o sa pot lupta contra sistemului. Si n-aveti idee cat ati avea de castigat voi din asta.

Si culmea e ca n-am prezentat decat realitatea. Realitatea nu e a mea sau a ta.Realitatea este.Si-atat.

Depinde de fiecare daca o infruntam si luam o decizie stiind cum stau lucrurile sau ne ascundem dupa plapuma si ne rugam la divinitate sa schimbe ceva. Nu Dumnezeu sau altcineva a creat cocina in care ne aflam cu totii.Asa ca nu Dumnezeu ar trebui sa faca curatenie.

BE A MAN FOR CHRIST’S SAKE !

 
7 comentarii

Scris de pe 18 Februarie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

7 responses to “Peştii mici laudă îngăduinţa năvodului – Valeriu Butulescu

  1. Charlie

    25 Februarie 2013 at 9:07 pm

    Nu te mai crede important ca defapt esti un om care citeste si isi da cu parerea…fiecare cu viata lui si fiecare cu ceea ce crede el…
    Inceteaza in a-ti da cu parerea despre altii sau de a te crede pshiholog pentru ca prin atitudinea asta vei fi urat la un moment dat de toata lumea…
    Pace!

     
    • Mircea Colceag

      25 Februarie 2013 at 9:48 pm

      Nu ma cred important. Am o parere pe care pot s-o exprim. Si mi-o asum. Asumandu-mi si identitatea.Tu n-o faci, cati o fac? Dar toti aveti pareri pe internet. Asta e trist😉

       
    • danaetc

      26 Februarie 2013 at 6:32 pm

      „defapt”?Ar trebui sa citesti si tu,astfel ai afla cum se scrie corect!sau mai bine scrie in engleza,Charile ;))

       
  2. Charlie

    26 Februarie 2013 at 7:30 pm

    V-as ruga sa mai treceti pe la scoala inainte sa comentati(ma refer la domnisoara dana).Ca si tine domnule Colceag eu mi-am spus parerea si nu inteleg ce te-a deranjat asa tare.
    Eu unul ma consider un om normal, nu sunt „baietas de cartier” asa cum ma numesti tu in postarea ta, sunt un om care incearca sa iti arate ca nu esti ceea ce crizi si ca ar fi bine sa nu mai fi pshihologul nimanui. Sunt oameni specializati in asa ceva. Tu nu esti in masura sa faci asta. Eu postez pentru ca am cunoscut mai multe persoane care din cauza unuia ca tine au ajuns sa isi blesteme zilele. Nu o lua personal, nu te cunosc, nu ma cunosti(de acest lucru sunt sigur).
    Pace!

     
    • Mircea Colceag

      26 Februarie 2013 at 8:51 pm

      1) In primul rand problema cea mai mare e ca nu ti-ai spus parerea.Ceea ce zici tu n-are nicio legatura cu postarea. Un comentariu la un articol trebuie sa aiba legatura cu subiectul, altfel de cele mai multe ori este sters.Deci ca sa clarificam, tu nu ti-ai spus parerea despre ce am scris eu, tu ai o problema cu mine. Ok. Daca ai o problema cu mine, te duci la „despre mine” unde te invit sa scrii ce vrei tu.Dar argumentat. Daca o sa spui ca sunt prost sau ori ce altceva, fa-o cu argumente. Relevante. Si sa-ti asumi identitatea. Eu nu vorbesc cu Charlie Chaplin, ala e mort, iar eu nu sunt nebun. Deci orice problema ai cu mine e ok, discutam in ce context vrei tu, atat timp cat avem amandoi un nume. Altfel, discutia asta nu exista.
      2) Gresesti foarte rau cand crezi ca nu stiu cine esti.Poate nu ma cunosti dar prietene, eu sunt administratorul acestui blog, iti vad adresa de e-mail si ip-ul. Stiu de unde esti, stiu cine esti, stiu ce operator de cablu ai, te pot localiza cu o precizie de cativa metri. Nu despre asta e vorba. Daca voiam sa fac public numele tau, o faceam demult. Pe mine ma deranjeaza ca spui niste lucruri fara sens si macar nu ai curajul sa vii sa zici „Ba, eu sunt X si cred ca esti un dobitoc”. Nu, te ascunzi dupa un nickname si te crezi ce te crezi. Deci cu cine stau de vorba? Tu n-ai curajul sa-ti asumi numele dar vorbesti despre mine? Cam ce spune asta despre tine? Intreaba-te. Dar nu face presupuneri gresite. Suntem in 2013 totusi.
      3) Ce nu e bine in ce cred? N-ai zis nimic despre ce vorbesc eu in articolul asta. Ai zis ca sunt psiholog sau ceva de genul.Sau ca ma cred asa ceva.Nu, nu sunt. Dar n-are legatura cu subiectul. De aici rezulta ca ai o problema personala cu mine. Si daca vrei sa continuam, sunt de acord, dar doar cu nume si pe fata.De ce ti-e frica? Ca lumea o sa stie cine esti? Si ce daca? Imi asum ce zic, fa-o si tu. Altfel nu discuti cu mine. Crede-ma. Orice alt comentariu fara numele real, pe care il stiu, in ciuda a ceea ce crezi tu, va fi sters. Te anunt tocmai ca sa-ti dau sansa sa demonstrezi ca stii despre ce vorbesti si nu vorbesti doar ca sa vorbesti.
      4) Unii oameni au ajuns sa-si blesteme zilele din cauza unora ca mine? Stai un pic. Eu imi spun parerea.Parerea mea proprie si personala pe care mi-o asum.Repet asta! Dupa ce citesc ce citesc, oamenii trebuie sa treaca prin filtrul gandirii lor ceea ce au citit. De aici nu mai e problema mea. Si nu prea vad unde gresesc eu. Aaaa…poate nu gandesc pentru ei.Sunt condusi, manipulati, indoctrinati. Iara, nu e problema mea! E viata fiecaruia !
      Concluzia e ca putem discuta in continuare daca dai dovada de curaj si iti asumi identitatea de bunavoie, daca vei comenta unde are relevanta comentariul si daca vei folosi argumente.
      Si iti multumesc mult pentru limbajul decent. Si sunt sincer cand spun asta.
      Daca vreuna din conditiile de mai sus nu va fi respectata, iti spun ca sa stii, ca acel comentariu va fi sters. Sunt corect si de-aia te anunt de acum. Vreau sa discut, dar vreau sa fie cum trebuie.

       
  3. Charlie

    26 Februarie 2013 at 7:31 pm

    crezi*

     

Zi si tu acuma

 
