RSS

Ca doar va iubesc

13 Feb

Scriu asta poate si pentru ca maine e ziua indragostitilor cica.Sau poate e doar coincidenta.

Inainte sa citesti asculta asta.

N-ar trebui sa fie o anumita zi in care sa spui „te iubesc” celor pe care ii iubesti.Dar macar o data decat deloc tot e ceva.

Cate au fost, prin cate am trecut, cate vor mai fi si cate se vor mai intampla…nu stiu.Dar sunt sigur ca tot farmecul vietii il dati voi, oamenii din jurul meu. Stiu ca nu sunt cel mai frumos, cel mai destept, cel mai calculat sau poate cel mai bun om in preajma caruia sa fii cateodata, dar va iubesc si va multumesc pentru tot ceea ce mi-ati oferit.Si bune si rele ca de acolo am invatat !

Te iubesc mama ! Mamaita, te iubesc clar !  Va iubesc pe toti : Alina, Dan, Viorel, Irina, Marian, Cristi, Anca, Oana, Denisa, Iulia, Florin, Catalin, Sorin, Ovidiu, Lili, Ana-Maria, Cosmin, Ana, Madalina, Luminita, Alex, Alexandra, Andreea, Stefania, Nicoleta, Marius, Florentina,Lorena, Georgiana, Elena si toti ceilalti al carui nume nu l-am pomenit poate de uituc ce sunt.Dar sigur m-am gandit si la voi !

Imi iubesc colegii de munca, imi iubesc chiar si sefii.Poate la nivel de munca nu e totul perfect, dar pe unde e? Dar la nivel de omenie, tot respectul !

Nu ma lungesc, e tot ce voiam sa va zic si sincer e din inima !

Dumnezeu sa-l ierte pe tataie Ilie…Super om…

Inchei cu un singur vers : „Imi pare rau ca nu sun atat de des….Dar cand te sun, te sun ca te iubesc, nu sunt pe interes…”

 
4 comentarii

Scris de pe 13 Februarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Ca doar va iubesc

  1. paunaoana

    14 Februarie 2013 at 4:43 pm

    e deosebita melodia!nu mai cred in iubire.v day nu inseamna nimic pentru mine.iubirea e pentru altii.eu nu primesc nimic.

     
    • Mircea Colceag

      14 Februarie 2013 at 6:16 pm

      Esti prea negativista cred😛. Cel putin azi.Dar poate ai un motiv

       
  2. UNU ALTU

    14 Februarie 2013 at 6:37 pm

    si eu te ubesc

     

Zi si tu acuma

 
