RSS

Suntem animale.Si atat !

12 Feb

Nimeni nu vrea ca tie sa-ti fie bine.Nu neaparat ca invidie, desi asta e motivul de cele mai multe ori, dar fiecare vrea sa-i fie lui bine intai.Putini sunt oamenii care vor pur si simplu sa traiasca decent si sa ajute daca poate.Si pe acei oameni ii numim calugari,preoti,ingeri pe pamant sau altele. Si unii preoti si-au pus propria satisfactie pe primul loc si au ajuns sa-si trateze modul de viata pe care candva il credeau nobil doar ca pe un mijloc. Un mijloc de a obtine ce-si doresc.

La inceput barbatul trebuia sa vaneze ca sa traiasca impreuna cu familia lui. Sa asigure familiei minimul necesar de care avea nevoie ca sa traiasca si era de ajuns.Acum e acelasi lucru.S-au diversificat foarte mult doar modurile in care se poate face asta.Si ne-am inmultit foarte mult. Resursele acum sunt limitate si toti tanjim dupa ele.Si de-aia am devenit mai rai decat animalele care actioneaza in functie de instinct.

Cea mai periculoasa arma a noastra e creierul. N-aveti idee cate lucruri poate face un om doar gandind si luand decizii.Incercam sa traim dupa niste reguli sau legi astfel incat sa putem coexista. Dar ganditi-va un pic.Filtrati un pic informatia, treceti-o prin filtrul mintii voastre si o sa vedeti ca legile sunt defecte si ca nu putem niciodata sa impacam pe toata lumea.

Fa-i rau familiei mele.O sa ma razbun pe tine si o sa te distrug.Daca e cazul, o sa te omor.Si voi ati face la fel.Nu exista nicio lege care sa te faca sa crezi „a, ok, tribunalul care e format din oameni asemenea mie a decis ca pentru faptul ca un om a luat decizia sa-mi violeze sotia si sa o omoare, merita 15 ani de puscarie.” Si tu sa simti ca e corect si viata merge mai departe. Bineinteles, timpul in care sta dupa gratii e ca vacanta. Traieste din banii celorlalti oameni. Daca acel tribunal ar fi decis ca trebuie omorat, ar fi inuman.Pai cum sa ne coboram la nivelul acelui om si sa facem exact ce a facut si el? Trebuie sa fim mai buni : il intretinem si il eliberam dupa ceva timp. Asa-i corect. Asa a vrut Dumnezeu. Si viata merge mai departe.

Nu-mi spuneti ca femeile nu inseala, barbatii nu inseala, ca oamenii sunt corecti si ca soarele e rotund si cerul e albastru.Suntem niste jigodii cu totii. Facem orice pentru bani. Banii inseamna supravietuire.

Vorba de duh : ” Cine te iubeste nu se uita la banii tai🙂 !”

Interpretare : ” Iubita mea, hai sa facem dragoste ! – Dar iubitul meu, imi este foame… – Iubita, dragostea mea o sa-ti acopere trupul, o sa-ti umple stomacul si toti ne vor invidia pentru dragostea noastra”. Ma lasi ? Astea-s povesti.

Nu banii conteaza ci securitatea si confortul.Adica fix acelasi lucru. Suntem doar niste animale mai dezvoltate si mai periculoase.

Si eu si tu si el si toti.

N-am dreptate? Adu-mi argumente clare.Nu cred ca vei gasi unul care sa aiba relevanta.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Februarie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
