RSS

Tu chiar ai timp ?

11 Feb

N-aveam de gand sa scriu articolul asta, sau cel putin nu acum si nu sub forma asta.Dar stau si ma gandesc cat timp liber au unii de stau cate 5 ore pe facebook, obsedati de like-uri, comentarii, jocuri sau mai stiu eu ce.

Si-apoi se plang ca nu e timp sau ca „nu e bani”.Pai puii mei, daca ai folosi macar 2 ore din orele alea de le pierzi aiurea, ca sa citesti o carte, ca sa faci un sport, ca sa inveti ceva nou sau orice altceva ce ar fi util sau macar relaxant, poate ai avea mai multe de castigat.

Dar e viata fiecaruia si fiecare alege s-o traiasca asa cum vrea.

Ah, dar sa nu uit, ca de mult voiam sa zic asta. Pentru printesele cu jdemii de like-uri : Cu ce te ajuta ca primesti mii de like-uri cand scrii incorect sau te pozezi ca o maimuta, dar de rasa rara, daca nu castigi niciun ban, niciun statut social sau orice altceva benefic? Pentru ca oamenii importanti, care fac lucruri faine si care conteaza in societatea asta sau care te-ar putea ajuta, cu siguranta nu fac parte din aia care dau like pentru ca trebuie sa dea like.

 
2 comentarii

Scris de pe 11 Februarie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Tu chiar ai timp ?

  1. Sasha

    11 Februarie 2013 at 8:13 pm

    nu ca aici chiar trebuie sa comentez…

    eu sunt una din persoanele care joaca un anumit joc pe facebook,imi ocupa ceva timp,dar nu pe tot.mai am timp si sa citesc cate un curs,sa am un program de fitness si in curand chiar sa merg la o sala.pe langa toate astea mai am si un job solicitant si chiar mai fac si treburile care trebuie sa le faca o femeie in casa.deci timp poti sa ai DACA VREI.daca nu vrei nu ai…e atat de simplu!

     
    • Mircea Colceag

      11 Februarie 2013 at 8:25 pm

      Si eu folosesc facebook, mai rad, promovare, etc.Dar unii chiar exagereaza cu chestia asta si stiu exact la ce tip de persoane ma refeream.Mersi pentru comentariu!

       

Zi si tu acuma

 
