RSS

Despre CFR

10 Feb

Am inceput sa merg mai des cu trenul.Din necesitate si pentru ca e mai simplu si mai sigur decat cu masina.
Preturile mi se par destul de mari dar nu exagerate.
Exemplu: 17.4 RON de la Ploiesti Vest la Bucuresti Nord.Ajungi in 55 de minute.Am uitat sa precizez: e InterRegio.
E foarte cald si chiar confortabil.
Ce am descoperit de ceva timp,e ca in tren sunt prize.
Exista si locuri de o persoana,exista masute ca sa poti sa mananci,sa pui laptopul,sa scrii sau ce alte nevoi are fiecare.
Scaunele care sunt fata in fata,au si ele masa si chiar poti sa porti o conversatie de afaeri si sa prezinti anumite chestii.
Nu exista wireless,desi suntem in 2013.Va fi probabil.In 25 de ani.
Recunosc ca nu am tupeu sa ma duc la toaleta in tren.Nu vreau sa imi stric ziua,karma sau stomacul.
Dar per total,e ok. Nu exagerez spunand ca sunt multumit,ar putea fi muuult mai bine,dar subliniez ca e decent

 
Un comentariu

Scris de pe 10 Februarie 2013 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , ,

One response to “Despre CFR

  1. pauna oana

    16 Iulie 2013 at 6:15 pm

    Si mie imi place sa merg cu trenul,desi nu o fac prea des.Ma leagana,ma relaxeaza,o ora pana la mamaia si mi-am examinat toata viata si am facut si planuri de viitor.Train rocks!

     

Zi si tu acuma

 
