RSS

Aici e ROMANIA !

31 Ian

Ca si eu sunt la fel ca voi,
Traiesc ca un strigoi, ma murdaresc in noroi doar ca sa nu stau in ploi
Si mie mi-e teama, si sunt satul de-atata drama
Si n-astept de pomana
Si nu va mai zic de de-astea
Ca sunteti si voi satui de griji, probleme, treburi de-astea.
Mi s-a zis sa-mi dau muzica mai incet, inima mai incet si sufletul mai incet
C-aici nu-i paradis ca sa visez ca sunt un bleg.
Mai magarule, pai cum sa ma opresc?
Daca nimic nu-mi mai ramane pai cum sa ma opresc?
Decat s-ajung sluga la stapan
Sa am cenzura si pe gand
Va iau pe rand, va pun la punct si daca o sa ma trezesc flamand.
Ca daca asta se-ntampla pai e si vina mea,
Dar e si vina ta
E si vina lor, dar e si vina noastra
C-am atras napasta pe-aceasta tara frumoasa
Si ne-am batut joc de ea
Altii au venit, au si plecat si si-au…spalat si mana.
Ca poate nu-i de tras aici,
Dar acasa e aici
Aici e iarba ce ne gadila cand eram mici
Aici avem strabunici
Si mamele noastre sunt aici.
Avem romani cu mintea brici
Si tre sa ne descurcam ca doar nu suntem mamaligi.
Asa am fost crescuti, stim toti sarea si painea
Ce ne-a facut mari, e greu de a uita.
Tot ce insemnam e pe meleagurile astea,
Pe strazile astea, pe campurile astea…

[ TO BE CONTINUED ] – Conditia ca sa fie publicata continuarea e minim 10 comentarii.Pentru ca daca nu va place, le tin pentru mine🙂

 
3 comentarii

Scris de pe 31 Ianuarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

3 responses to “Aici e ROMANIA !

  1. marian

    31 Ianuarie 2013 at 11:01 pm

    Eu unul abia astept continuarea🙂

     
  2. Bogdan

    1 Februarie 2013 at 8:26 am

    Aşteptăm continuarea

     

Zi si tu acuma

 
