RSS

Ce am devenit?

19 Ian

Cineva a intrebat candva daca ti-ai putea imagina viata fara persoana de langa tine.Daca raspunsul este da, fii un gentleman si pleaca de langa acea persoana si da-i sansa sa fie fericita.Pentru ca iubirea implica : Responsabilitate, respect, loialitate, sinceritate, incredere, implica sa fii capabil sa faci orice doar pentru a proteja ceva sau pe cineva la care tii.Mai presus de toate implica onoare. E o chestie greu de explicat pentru ca in dex sunt doar cuvinte.Nu exprima sentimente.

Asta inseamna sa nu acceptam un pret pentru ceea ce simtim.Ok, o spun pe sleau : Inseamna sa nu fii o curva, o tarfa ordinara de care toti profita.Si nu are nicio legatura cu sexul(adica masculin sau feminin, ca sa fiu clar).

Asta inseamna sa pui acel ceva sau pe acel cineva mai presus decat pe tine.Nu sa-l folosesti ca obiect de schimb cand plangi in hohote, dar esti dispus sa faci orice doar pentru tine.Asta inseamna doar ca esti egoist.

E greu sa ai aspiratii de genul asta cand te uiti in jur.Cand vezi ca nu mai exista respect pentru nimic.

Poate o sa-mi reprosati ca sunt idei din 1000 si ceva toamna.V-as contrazice pentru ca niciunul dintre noi nu stie ce s-a intamplat cu exactitate acolo.Sunt doar idei construite de altii care vor sa credeti ce vor ei sa credeti.Adevarul n-o sa-l stim niciodata.O sa stim doar istoria.Dar nu sunt istoric deci n-are sens sa vorbesc despre asta.Dar va place cat de corupti am devenit?

Si da, m-am inclus si pe mine.Pentru ca desi imi doresc sa cred ca pot sa fiu ceea ce am descris mai sus si am dat totul de cate ori a fost nevoie si am fost dispus sa-i pun intotdeauna pe cei de langa mine mai presus, am fost fucked.Anal, oral si normal.Metaforic desigur, dar ma face sa ma intreb : oare merita?

Ma amagesc spunandu-mi ca da.Ca exista oameni care merita toate astea.Putini, dar exista.Indraznesc sa spun ca am cunoscut cativa, dar 2-3 persoane din milioane de romani, reprezinta un procent rusinos.Nici n-as indrazni sa calculez un procent la populatia globului, pentru ca n-am cunoscut nici mica parte din oamenii astia, dar imi e teama de procente din astea.Va dati seama cum ar fi ca in cazul unei adevarate apocalipse, asa cum s-a propus problema luna trecuta, sa va bazati pe 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 oameni?

Calculati-va sansele.Va rog chiar.Unde am ajuns si ce am devenit? Sunt mandru ca ii cunosc pe acei oameni pe care chiar ma pot baza no matter what, dar imi e rusine totusi ca sunt atat de putini, iar noi suntem atat de multi.

Pentru incheiere citez : Multa lume…putini oameni

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Ianuarie 2013 în Parerea mea

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Ce am devenit?

  1. ema♪ ♫

    19 Ianuarie 2013 at 9:09 pm

    Multa lume, putini oameni, multi vorbesc putini gandesc. Ma bucur ca totusi tu te incadrezi in categoria oamenilor care chiar gandesc.:)

     

Zi si tu acuma

 
