RSS

Fapte bune

17 Ian

O sa incerc sa fiu scurt si la obiect.Va trebui totusi sa-mi raspundeti la o intrebare, iar de data asta chiar va rog din suflet sa imi raspundeti, pentru ca voi veti influenta oarecum alegerea mea.

In vara anului trecut, impreuna cu prietena mea si cu o alta prietena,am strans bani pentru inmormantarea unei fete care a murit de leucemie.Fata care a murit imi era prietena si vecina.A murit in Spania si familia ei avea nevoie de bani ca s-o aduca in tara si s-o inmormanteze aici.N-are rost sa va spun ca familia asta are foarte multi copii si nu sta deloc bine cu banii.Au cerut si ajutorul preotului din sat care a reusit sa stranga vreo 200 si ceva de RON. Deci vreo 2 milioane ca sa vorbim aceeasi limba. Eu cu mai sus mentionatele fete am strans peste 500 RON in cateva ore.Deci peste 5 milioane.Mergand din poarta in poarta.Nu altfel.Am primit si injuraturi si laude, dar ma rog, asta e mai putin relevant.Pentru ca n-am scris pana acum tocmai pentru ca nu iau chestia asta ca pe vreun motiv de lauda, n-am cum, dar m-am simtit bine ca am reusit sa ajut mai mult sau mai putin.

Si acum incerc sa sustin o cauza a copiilor, dar n-o sa intru in detalii, doar dati click pe bannerul din dreapta daca n-ati donat deja.

Zilele trecute am primit un mail in care se spunea asa :

„Buna ziua
Imi cer scuze daca va deranjez pentru 2 minute.
Am o sora bolnava de cancer la san stadiul 3 si nu dispune de fondurile necesare pentru operatie si cheltuielile adiacente.
Daca doriti si puteti sa ajutati cu o donatie de buna voie va rog dati un reply la acest mesaj pentru mai multe detalii si dovezi.
Scuze pentru deranj si Doamne ajuta !
Catalin”

Am dat reply la mail in care am cerut mai multe detalii pentru ca stiu ca sunt foarte multe inselaciuni pe internet.Daca e doar o alta incercare de inselaciune, asa cum spune si autorul, Doamne ajuta! Doamne ajuta sa faca intr-un fel sau altul cancer, cel care a trimis mail-ul.Si spun asta cu toata raspunderea si fara nici cea mai mica vinovatie.

Dar daca e pe bune, as vrea sa ma implic.As vrea sa ii ajut cu bani, sa promovez pe blog, poate vor promova si altii si chiar as fi dispus sa dau link-uri, bannere, articole sponsorizate pentru cei care vor ajuta.

Nu am un salariu extraordinar.Doar ma descurc sa supravietuiesc de la luna la luna.Si sunt sigur ca nici voi n-aveti.Dar din putinul nostru, am putea sa facem o fapta buna si sa ajutam pe cineva.Cert e ca eu nu am puterea necesara incat sa fac o diferenta si de-asta am nevoie de ajutorul vostru.

Astept mail-ul cu mai multe detalii.O sa va tin la curent.Dar intrebarea ramane :

Voi ati ajuta cu cat puteti ?

 
3 comentarii

Scris de pe 17 Ianuarie 2013 în De prin net, De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

3 responses to “Fapte bune

  1. Amedar Consulting Group

    19 Ianuarie 2013 at 9:36 am

    I have been absent for some time, but now I remember why I used to love this website. Thank you, Iˇ¦ll try and check back more often. How frequently you update your website?

     
  2. Cosmin

    23 Ianuarie 2013 at 1:08 pm

    Am primit si eu e-mailul respectiv si se pare ca multi altii. Mie imi miroase a facatura, dar … te rog spune daca ai primit si un raspuns si care a fost acela.

    Daca e o facatura, tot ar trebui promovata pe blog pt. a avertiza si alti oameni si de aceasta escrocherie.

     
    • Mircea Colceag

      31 Ianuarie 2013 at 7:04 pm

      Am primit raspuns la mail.O sa scru un articol despre asta

       

Zi si tu acuma

 
