RSS

La multi ani mie ! :)

13 Ian

Vineri a fost ziua mea.Am implinit 22 de ierni. Nu am reusit sa-i multumesc fiecarei persoane in parte pentru urari, asa ca va multumesc pe aceasta cale tuturor celor care v-ati gandit la mine si m-ati felicitat pe o cale sau alta.A insemnat mult pentru mine si apreciez !

Ce mi-as dori de ziua mea? 2 euro🙂 . Dar nu pentru mine. Ci pentru acei copii care mor inainte de a avea o sansa sa-si joace rolul pe scena vietii. Asa ca daca vreti sa-mi faceti un cadou frumos, donati 2 euro pentru campania „Bun venit pe lume!”.

Inca o data va multumesc tuturor !

 
5 comentarii

Scris de pe 13 Ianuarie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

5 responses to “La multi ani mie ! :)

  1. pauna oana

    13 Ianuarie 2013 at 5:24 pm

    La multi ani capricornule!!!sa fii iubit,sa ai reusite si succes in tot ce faci!

     
    • Mircea Colceag

      13 Ianuarie 2013 at 5:28 pm

      Multumesc mult ! Si la multi ani si tie capricoarno😛 Ca pe 7 a fost si ziua ta😛.Ca la 20 de ani, a? Si tu sa ai parte de dragoste, succes si noroc !

       
      • pauna oana

        13 Ianuarie 2013 at 5:31 pm

        Da.a fost.inca nu simt nicio schimbare.poate un pic mai multa ambitie,ca am verificare la drept pe 17.:((

         
      • Mircea Colceag

        13 Ianuarie 2013 at 5:47 pm

        Buna treaba cu ambitia ! Bafta la verificare !

         

Zi si tu acuma

 
