RSS

2012-2013 Ganduri de final de an

27 Dec

2012 a fost un an caruia i-am supravietuit.Nu numai eu ci toti.Caci am rezistat unei apocalipse prezise cu mult timp in urma si care,surpriza, nici de data asta n-a venit.Nu stiu ce tot au oamenii cu chestia asta.Sau de ce se panicheaza si cauta solutii salvatoare.Frate, daca vine apocalipsa, cam ce ai putea face? Nu stii ce se va intampla, nu stii ce va fi bine de facut sau.Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima si de parca va veni apocalipsa.La un moment dat vei avea dreptate.Caci de cand am intrat in viata asta aveam o datorie de platit cu viata noastra.E un lucru cert : O SA MORI ! Si tu si eu si toata lumea.Traieste-ti viata !

S-au intamplat destul de multe chestii in viata mea anul asta.Poate cel mai important ar fi ca am devenit independent si nu mai sunt sustinut de mama sau de tata.Doar de mama de fapt, ca de cealalta persoana oricum nu am fost sustinut vreodata.Pentru mine nu exista.S-au intamplat si multe alte lucruri dar prefer sa le tin pentru mine.Nu toate trebuie sa fie publice.Nu la momentul asta cel putin.

Planuri de viitor? Exista si sunt puse in aplicare de ceva timp.Rezultatele? Nu vor intarzia sa apara.Asta pentru ca sunt mai pregatit ca niciodata sa trec peste orice ca sa ajung acolo unde vreau.

Cel mai mare regret pe care l-as avea anul asta…Ar fi poate ca in prima jumatate a anului am ascultat prea mult de ce credeau ceilalti si nu am facut lucrurile asa cum as fi vrut eu.S-a schimbat asta insa, consider ca e un lucru bun, acum doar ascult toate parerile dar merg pe drumul meu.Pentru ca si daca aleg gresit, e greseala mea si aventura vietii mele.Si credeti-ma, merita !

A fost un an mai bun ca celalalt dar mai prost decat anul ce va sa vina.I’m just geting started man…If you only knew…

Un an nou fericit ! Sper ca ati avut un Craciun de poveste, sper ca v-ati implinit macar o parte din visuri si sper sa aveti curajul sa spuneti si sa faceti ceea ce ganditi.Mai liber de atat nu ai cum sa te simti chiar si de ar fi sa pierzi totul.Pentru ca daca nu mai ai nimic de pierdut probabil nu mai ai nici probleme la care sa te gandesti pentru ca hey : Care e cel mai rau lucru care ar putea sa se intample ?

Inspiratie, sanatate, putere de munca, incredere in sine si multa bafta !

Multumiri speciale vreau sa fac publice catorva persoane anul asta : Mamei mele, Georgianei, Irinei, Lorenei.Fiecare detine o parte din ceea ce am reusit sa realizez anul asta.

Capul sus si un ultim weekend din anul asta, superb sa aveti cu totii !

 
4 comentarii

Scris de pe 27 Decembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

4 responses to “2012-2013 Ganduri de final de an

  1. Lorena

    28 Decembrie 2012 at 3:37 pm

    Nu-mi dau seama care e partea mea, insa ma bucur ca am putut sa te ajut. (daca nu e o confuzie de nume). Macar pe tine!

     
    • Mircea Colceag

      28 Decembrie 2012 at 5:47 pm

      Nu e o confuzie de nume.Nici n-ai idee cate am invatat de la tine si cat de mult ai putut sa ma ajuti.Probabil de multe ori cu pretul suferintei tale.Lucru care-mi displace.Tot ceea ce e in jurul nostru ne e profesor.Cea mai mare greseala e sa crezi ca nu se intampla nimic in jurul tau.
      Tu trebuie doar sa realizezi, dar pe cont propriu, ca nu exista inceput si nu exista sfarsit.Trebuie doar sa actionezi si sa faci ceea ce iubesti.Iar apoi…enjoy the ride.It will worth it!
      Iti multumesc pentru tot si vei intelege la un moment dat ce am vrut sa zic.

       
      • Lorena

        28 Decembrie 2012 at 6:08 pm

        Nici nu stii cat astept momentul acela.🙂

         
      • Mircea Colceag

        28 Decembrie 2012 at 9:03 pm

        And it will come ! Better believe it !

         

Zi si tu acuma

 
