RSS

12 plante

23 Dec

logo-12-planteDe ce 12 poate va-ntrebati, mai bine n-asteptati, io zic sa testati!
Numele produsului e de fapt „12 plante„, care ce-o-nsemna oare?
Simbolistic vorbind e numarul apostolilor dar si lunilor,
Mai bine ceva simplu decat zeci de litere de te pierzi in ordinea lor.
Cand te simti stresat ca nu tragi de tine, ca nimic nu-i bine si organismu’ o ia razna
Baga „12 plante” ca are si Ginkgo Biloba care-ajuta memoria.Are si Magnolia.Salcia,
Migdalul care ajuta la entorse musculare.
Mesteacanul pufos care te scapa de epuizare. Ce tare! Nu?
Mai trebuie sa va zic ca e prezent si Coacazul negru si chiar si ghimbirul?
Teiul argintiu, Socul, Urzica, Orzul verde
Sa le-adun pe toate ca sa n-am probleme;
Imi cer scuze, mai era unul.Cum de am uitat stejarul? Ajuta inima sa nu faca ce vrea ea.

V-am prezentat produsul in fix 12 versuri, dar nu ajunge
Produsul intreg va ofera vitamine, proteine si enzime
Ajuta si sistemul digestiv cand esti cu mancarea agresiv
Chiar si imunitatea si sistemul circulator,
Ar trebui sa va dau un link sa vedeti pretul doamnelor si domnilor !

Daca de ce va zic eu va-ndoiti si-mi ziceti „du-te baaaa!”
Aflati ca e produs recomandat de Carmen Bruma !

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Decembrie 2012 în Blogging

 

Etichete: , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
