RSS

Limbaj

19 Dec

Am primit destul de multe comentarii in ultimul timp care se refereau la limbajul meu pe acest blog.

Poate ca am injurat un pic, poate ca uneori am simtit nevoia sa amplific furia unor cuvinte printr-un gen de exprimare catalogat drept indecent.Poate am ales sa refulez si sa ma descarc de toate care se intampla.

N-am fost niciodata de acord cu cenzura.Unele lucruri pe care le-am zis, da, puteau fi exprimate si in alt mod, dar daca am ales sa folosesc si injuraturi sau poate sintagme sau cuvinte adunate, inchegate si comprimate sub forma de cuvinte ce constituiau o injuratura, pot sa-mi asum totul.A fost o proprie alegere si luata nu in lipsa de lexic sau, unde a fost cazul, de rime.Asa am simtit pe moment.

Daca v-a deranjat limbajul, as vrea un comentariu in acest sens.Si chiar si daca nu.Am o dilema totusi.

As putea sa folosesc ca argument ca asta a fost un blog personal si inca este un blog personal si va ramane un blog personal.Doar ca atat timp cat e public, tin la cei care ma citesc, ii apreciez si le multumesc, aleg sa tin cont de ceea ce cred ei si simt ei.

Si asta pentru ca stiu sigur ca in multe dati, i-am atins pe multi la punctul sensibil.Si am vrut asta.Am vrut asta pentru ca stiam ca uneori fiecare are nevoie de asta.Poate ca incep sa ma maturizez si cred ca procesul asta nu se va sfarsi niciodata, iar acum inteleg,odata cu traficul care creste si comentariile care cresc, ca poate parte din blogul asta incepe sa fie si al dumneavoastra, nu numai al meu.Si n-am cum sa nu tin cont de ceea ce simtiti voi.

De aceea imi cer scuze fata de cei pe care i-am ofensat cu limbajul meu.Astept totusi comentariile voastre.

Cu stima, sinceritate si mai ales din inima,

Mircea Colceag

 
4 comentarii

Scris de pe 19 Decembrie 2012 în Blogging

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Limbaj

  1. Andu

    11 Ianuarie 2013 at 1:07 pm

    Sincer,parerea mea este ca nu are rost sa te iei dupa gura lumii…fa ceea ce crezi tu ca iti place si ca e important pentru tine…pana la urma cui nu ii place sa nu mai citeasca…
    Sa ai o zi placuta!
    Un prieten bun!;)

     
    • Mircea Colceag

      13 Ianuarie 2013 at 3:19 pm

      Urasc cenzura, dar trebuie sa demonstram ca ne putem exprima punctul de vedere si fara injurii,nu? Multumesc pentru comentariu !

       
  2. Andu

    16 Ianuarie 2013 at 1:33 pm

    Sti tu care e povestea cu cenzura…cum zic si parazitii in piesa lor…
    Cenzuram si in acelasi timp difuzam emisiuni si stiri care dezgusta…Traim in ROMANIA!Astia suntem…

     
    • Mircea Colceag

      17 Ianuarie 2013 at 11:38 pm

      Adevarat.Si nu cred deloc in cenzura.Insa sunt capabil sa transmit o idee oamenilor si fara sa folosesc un limbaj vulgar.Chiar si atunci cand se impune poate.Ramane de vazut.Oricum, iti garantez ca nimeni nu va cenzura vreodata ideile pe care vreau sa le transmit.Va diferi poate forma si se va adresa mai multor tipuri de cititori.Urasc cenzura, dar accept flexibilitatea.

       

Zi si tu acuma

 
