RSS

Povestea mea

15 Dec

M-am nascut in ’91, stiu ca sunt doar inca unu’

Nu-mi aduc aminte cand a plecat tata, dar mi-aduc aminte drumu’

Primu’ zambet, prima bucurie… restul vietii a fost oarecum in vrie.

Primul joc invatat, prima cazatura,

Primii oameni care m-au futut in gura.

Primul pumn luat, primul ochi umflat,

„Oare cum ma simt?” doar mama m-a intrebat,

Cea care mi-a fost alaturi si la bine si la rau,

Exact cum vezi in filme, oricat mi-a fost de greu.

Cea care m-a hranit mereu

Si mi-a aratat cum sta treaba

Iar eu am dezamagit-o cand m-a luat garda.

Cand mi-a dat prima amenda si m-a amenintat,

Ea mi-a fost alaturi chiar daca am fost in cacat.

Mi-aduc aminte si de liceu,

A fost si ea cu mine, dar n-a putut fi mereu.

Am invatat sa ma descurc si m-am educat,

N-am facut doar ce-i corect si-am fost decimat.

Asa am invatat cum sta treaba

Asa mi-am dat seama,

Ca sunt oameni si oameni

Ca nu m-ajuta teama,

Am plecat pe drumul meu, am simtit c-asa-i mai bine

Chiar daca nu mereu am avut bani nici macar de paine.

Tot ceea ce citesti, e doar adevarul,

Nu ma cac pe mine, nu ascund misterul.

Nu ma cunosti, dar continui sa vorbesti,

Ma crezi nebun dar nici nu-ntelegi ce gandesc.

Nu-ntelegi ca n-am alta sansa, decat s-ajung unde vreau,

Esecul nu e o optiune, nu-mi permit sa stau.

Ce-ai citit e doar o parte,

Sa nu crezi ca ma cunosti, nu vreau s-aud de toate din orice parte,

E doar ce simteam sa zic acum

Cand sunt singur pe al meu drum.

 
2 comentarii

Scris de pe 15 Decembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Povestea mea

  1. ema

    15 Decembrie 2012 at 8:53 pm

    Succes:) stiu ca vrei reusi:P

     

Zi si tu acuma

 
