RSS

Fara titlu

09 Dec

Fumul imi trece prin gand si berea ma lasa cu un gust amar, sunt ravasit

Ma intreb daca o sa ma trezesc plangand,

Ma intreb daca o sa te mai vad zambind,

Daca o sa te mai privesc dormind,razand,

Ma intreb daca ploaia de afara o sa inceteze

Ma intreb oare ce-o sa urmeze,

Ma intreb daca ti-ai da viata pentru mine,

Eu probabil as face asta pentru tine.

Nu sunt cel frumos baiat, nu sunt cel mai destept

Corect, oricum nu voiam sa fiu perfect.

Pentru ca fiecare defect te face sa ma iubesti mai mult

Am fost si dobitoc cu tine, am fost si crud.

Si nu meritai asta, meritai ceva mai bun,

Dar asta sunt.

Nu-ti pot promite ca o sa ma schimb, dar iti promit ca o sa te ascult,

O sa te strang in brate si-o sa-ti soptesc la ureche cat te iubesc

O sa ma uit spre patura soarelui si-o sa spun multumesc.

Pentru ca tu esti cea care m-a ridicat,m-a asteptat si m-a iubit

Chiar si atunci cand stiam ca sunt un nimic.

Femeie…te iubesc si n-am nevoie de motive pentru asta

Mi-am dat seama ca asta e singurul lucru important din viata asta.

Imi pare rau pentru toate cacaturile pe care le-am facut,

E vina mea si mi-o asum chiar daca nu doar eu eram absurd.

Nu stiu cat o sa mai pot dar acum pot sa tin toata greutatea

Si nu-ti dau tie nici macar partea ta..

Pentru ca vreau sa te simti libera si implinita,

Pleaca acum pentru ca nu sunt eu potrivit pentru tine cica.

Si lumea din jurul tau te influenteaza

Iar ceea ce-ti spun eu si crede-ma ca sunt sincer, nici macar nu conteaza.

Daca lumea va incerca sa ma condamne pentru ce-am scris le zic atat :

V-am pupat, salut si ne-ntalnim dupa mormant !

Asta e pentru toate fetele si femeile fata de care am gresit in viata asta.Imi cer iertare.Va iubesc.

 
6 comentarii

Scris de pe 9 Decembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Fara titlu

  1. paunaoana

    9 Decembrie 2012 at 1:59 pm

    cat de frumooooos…m-ai impresionat.felicitari!

     
  2. Diana

    9 Decembrie 2012 at 2:43 pm

    Genial!

     
  3. paunaoana

    9 Decembrie 2012 at 8:58 pm

    seamana un pic a poezie soresciana:d

     

Zi si tu acuma

 
