RSS

Iti dau 50 RON ca sa-ti dai cu parerea

07 Dec

stick intel 4gbScriam aici despre cat de important este sa facem brain fitness.

La fel cum ne antrenam corpul, cum ne simtim mai bine atunci cand suntem in forma si nu obosim doar ducand gunoiul, la fel trebuie sa avem grija si de creierul nostru.pentru a fi la capacitate maxima.

Ii intreb ceva pe cei care lucreaza in vanzari : Cand dati primul telefon dimineata nu simtiti va sunteti mai eficienti dupa ce faceti dus si va imbracati ca si cand ati sustine o prezentare in fata unui client? Pentru ca n-are importanta daca te vezi cu clientul, conteaza atitudinea ta si daca te simti bine in pielea ta.

De asta e important sa ne tinem creierul in forma iar starea mentala sa fie excelenta.

Si sunt niste joculete foarte faine pe brainfitness.ro. Le-am incercat si eu si colegul de apartament si cativa prieteni.Chiar am facut intreceri🙂 Am si castigat !

Si stiti bine ca nu pot sa va recomand un produs sau un serviciu sau o informatie in care sa nu cred.

Pentru ca toata lumea face altfel lucrurile atunci cand are ceva de castigat, am pentru voi o provocare :

Scrie un comentariu la acest articol in care sa-mi spui ce parere ai despre brainfitness.ro . si ce parere ai despre acest blog

( Raspunsul la intrebarea despre blog trebuie sa cuprinda raspunsuri la intrebarile :

De ce iti place sau nu iti place acest blog?

Care sunt subiectele despre care iti place sa citesti pe bloguri in general?

Numeste un articol de pe acest blog sau da link catre el in comentariu, care ti-a placut mai mult decat altele).

Asta e tot ceea ce trebuie sa faci si poti castiga un stick Intel de 4gb pe care il aveti in poza de mai sus.Aici vezi ca pretul sau este in jur de 50 RON.Cel mai bun comentariu va castiga acest stick pe care il predau personal in Ploiesti sau va fi expediat prin posta castigatorului.Costul transportului il voi suporta eu.

Concursul dureaza pana pe 15 decembrie, orele 12:00 !

Mentiune : Premiul va fi acordat daca vor fi minim 10 participanti !

Acestea fiind spuse, astept comentarille voastre si sa va dau stick-ul🙂.

 
2 comentarii

Scris de pe 7 Decembrie 2012 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , , , ,

2 responses to “Iti dau 50 RON ca sa-ti dai cu parerea

  1. Alin Nicorici

    7 Decembrie 2012 at 9:05 pm

    Nu am lasat nici un comentariu pana acum dar sunt un cititor fidel a acestui blog, am aflat de cateva zile si pot sa spun ca citesc zilnic acest blog chiar daca citesc de doua sau trei ori un articol. Ceea ce ma atras catre blog sunt articolele personale care imi plac foarte mult dar nu numai, imi plac blogurile de calitate chiar daca al meu nu este de calitate. O sa raman un cititor cat mai activ si am sa comentez cat pot eu de mult si cat mai direct. Succes cu blogul si cu milionul de euro.

     

Zi si tu acuma

 
