RSS

De foame

04 Dec

Baaaai frate.

Deci stai asa. Chef de caterinca si-o arzi la TV

Bei cola cu kilele, pierzi timpul cu zilele,

Pai de ce bre?

Cum sa vina viata aia buna si divina

Cand ti-e mintea la cocaina.

Serotonina? E prea putina .

Banii-s putini, prietenii oricum se vand ieftin, dar stii ce?

Nici eu nu stiu ce, dar clar poti sa faci ceva mai mult,

Sa-ti ridici scut socotind ca nu-i rentabil sa fii mut si s-accepti

Ca oricum toti sunt nedrepti.

As continua ca am chef cu carul,

Dar beau berea asta si nu-mi permit sa dau cu banul.

Tre sa ma duc sa fac ciorba aia ca nu gasesc samariteanu’.

Asa la moment🙂.

Comenteaza daca-ti place sau vrei sa ma injuri🙂

 
8 comentarii

Scris de pe 4 Decembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , ,

8 responses to “De foame

  1. paunaoana

    4 Decembrie 2012 at 9:13 pm

    snilitate prematura…multi oameni isi distrug viata zilnic,mereu prin alte metode…

     
    • Mircea Colceag

      4 Decembrie 2012 at 9:15 pm

      asta-i cronica unei senilitati premature si reactia intarziata a unei minti imature…bun comentariu.Bun ! Multumesc !

       
      • paunaoana

        4 Decembrie 2012 at 9:17 pm

        am inspiratie azi……

         
      • Mircea Colceag

        4 Decembrie 2012 at 9:18 pm

        pai uite.iti propun ceva.scrie un articol despre ce vrei tu si eu ti-l public.vrei? cu numele tau cu tot

         
      • paunaoana

        4 Decembrie 2012 at 9:19 pm

        hmmmm.da-mi o tema.sa stiu la ce sa ma limitez.

         
      • Mircea Colceag

        4 Decembrie 2012 at 9:22 pm

        nu te limita la nimic. scrie despre primul lucru despre care ai vrea sa vorbesti daca ai stii ca mai multa lume asculta si mai multa lume vede ce scrii.nu conteaza subiectul,limbajul,nimic.Ai potential.Parerea mea.Din comentariile pe care le-ai dat pana acum.Dar asta e o discutie ce ar trebui sa o purtam pe privat.Doar scrie.Si publicam fara editare sau cenzura.Promit.si bineinteles cu numele tau pe el.Cu care as vrea sa te semnezi cand mi-l trimiti

         
      • paunaoana

        4 Decembrie 2012 at 9:46 pm

        scriu,nu am disparut.o sa trimit mail in 5 minute.:D

         
      • Mircea Colceag

        4 Decembrie 2012 at 9:50 pm

        perfect.o sa postez in seara asta sau maine cel tarziu

         

Zi si tu acuma

 
