RSS

Salutam baietii si fetele de la 7

03 Dec

Update: Salutam si fata de la 2 ! Pe Ana !

Am avut norocul weekend-ul asta sa ajung la munte cu cativa prieteni vechi si alti oameni pe care nu i-am vazut niciodata.M-am simtit extraordinar.Am cunoscut oameni destepti, oameni care stiu sa traiasca, stiu sa se distreze si culmea frate : Mai si invata.Le pasa de viitorul lor.

Nu e chiar un articol asta.E ceva mai cu circuit inchis.Dar vreau sa-mi aduc aminte de weekend-ul asta peste timp cand o sa citesc asta.Asa ca salutam baietii si fetele de la 7 !

Si salutam baietii care beau cu bidonul de 2L (Ionut) !

https://www.youtube.com/watch?v=kCKw75TNQoY

 
2 comentarii

Scris de pe 3 Decembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Salutam baietii si fetele de la 7

  1. Moise Tiberiu Danut

    3 Decembrie 2012 at 10:43 pm

    Si daca suntem cuminti… poate o sa mai avem parte de asa weekend.

     

Zi si tu acuma

 
