RSS

Da’ mai da-o in ….. de indoctrinare

28 Noi

Si vine 9 decembrie.Si trebuie sa votam.Aceeasi oameni, aceeasi dobitoci, aceleasi doctrine, aceleasi prostii, aceleasi cacaturi, aceleasi functii, aceeasi oameni cu mentalitati de sclavi.

Nu stiu cu cine o sa votez.N-am cu cine sa votez.O sa inteleaga ala pe care-l vad pe un afis platit si din banii mei si din banii tai, ca eu am nevoie de libertate? O sa inteleaga ce inseamna notiunea asta? O sa inteleaga el ca vreau si eu o sansa si ca toti banii publici trebuie redirectionati catre mase si nu catre buzunarele proprii? Nu cred.Eu am o sansa. Sansa mea.Sansa ca deja m-am lecuit si nu m-astept ca in urmatorii 50 de ani sa astept ceva de la ei.Stiu ca totul depinde de mine, stiu ca nu trebuie sa astept pensia.O sa ma reincarnez de vreo 3 ori pana sa vad ceva.Si nu cred ca sunt eu chior.

O sa vina dobitocul ala cu burta de m-as plictisi s-o masor si o sa-mi puna pe masa solutia la cum imi protejez un bun intelectual pentru a nu fi piratat pe internet? Nici n-o sa inteleaga chestia asta.Desi asta e o problema de a mea.Si mai am multe.Si nu atat de restrictive ca asta.Dar vorbesc catre pereti si m-am saturat de atata indoctrinare si manipulare in masa.Eu zic sa nu ne mai uitam la televizor.

Dar oricum ajung la noi, e adevarat.Cu sms-uri de-alea in retea, care se sterg dupa ce le citesti si desigur, nimeni nu stie nimic, nimeni nu a auzit nimic. „Sursele noastre ne spun ca nu exista asa ceva!” vei auzi. Hai sa mori tu?! Ma lasi? Lasa-ne, lasa-ne…

Delectati-va cu acest minunat cantec🙂 :

Libertate

Sursa imagine : http://www.proiectromania.wordpress.com

 
2 comentarii

Scris de pe 28 Noiembrie 2012 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Da’ mai da-o in ….. de indoctrinare

  1. pauna oana

    5 Decembrie 2012 at 10:37 am

    stii la ce ma gandeam eu:sa pun vot pe mai multi sa se anuleze:)))nu merita niciunul!

     

Zi si tu acuma

 
