RSS

Ion neaos bastinas-> Pleonasm argumentat! Just read the article…

20 Noi

Nu-i asa ca-i fain sa fii laudat pe spatele altora:)? E superb! Aplauze pentru the man! The only man! Fetelor, atentie aici.S-ar putea sa va indragostiti.

S-ar crede ca trebuie sa si muncesti ca sa obtii ceea ce vrei.Sa muncesti ca sa ai niste merite cat de mici care sa ti se poata recunoasca.Neah…Munca e supraapreciata.Freaca menta, tunde iarba la caini si vei atinge succesul.Garantat !

Si daca tot incep sa ma tripez si sa-ncep sa vorbesc, macar sa o fac intr-un mod memorabil, poate unii ar spune chiar detestabil.Dar de testat si verifcat de ce ! Crede-ma! Pentru ca s-ar putea sa am dreptate! Conform standardelor mele,evident !

Se ia un Ion.Sau Gheorghe.Nu conteaza numele.Semnifica ceva tipic romanesc si folosit metaforic intr-o sublima subtila exprimare decenta sau cel putin incercata, de om neaos si invatat cu „sa-ti moara ma-ta”.Un indemn, sau urare de bine, pentru ca nu-i asa(imi si dau pleata din ochi, just fucking picture that), noi suntem romani, noi suntem romani.

Si toata lumea are o limita.Eu tocmai mi-am atins-o pe a mea.Dar desi indicat ar fi fost sa tin totul pentru mine,prefer sa refulez ca un nemernic ce ma aflu pentru simplul fapt ca refuz sa fiu calcat in picioare.

Mentine ideea ca nu avem drepturi, trateaza-ne inegal si inechitabil si fa-ne sa credem ca suntem just niste pussy care, desigur, can’t wait to get fucked.

Nu trebuie sa inteleaga toti, doar cine trebuie si ahaha, nu uita : Nu conteaza ceea ce stii ci ceea ce poti demonstra.Pentru ca doar adineauri ziceam de ce am vrut sa fiu avocat.

Orice actiune are si reactiune;) I will be back motherfuckers! And stronger than never ! Sunt rezultatul a ceea ce crezi.You are creating a monster😉.

Sursa imagine : http://www.v7n.com

 
2 comentarii

Scris de pe 20 Noiembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , ,

2 responses to “Ion neaos bastinas-> Pleonasm argumentat! Just read the article…

  1. Diana

    20 Noiembrie 2012 at 11:20 pm

    Hei hei, veche vorba aceea: Be the best and fuck the rest!😉

     
    • Mircea Colceag

      21 Noiembrie 2012 at 12:01 am

      Tu stii mai multe decat ar trebui sa reiasa din articol, de aici si comentariul…dar…multumesc mult.Apreciez !

       

Zi si tu acuma

 
