RSS

De ce am vrut sa ma fac avocat?

19 Noi

Cand eram mai mic, mi se punea des intrebarea „ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”.Am vrut sa incerc mai multe chestii : Mi-am dorit, pe rand dar si simultan, sa fiu avocat, psiholog, scenarist, actor, regizor, jucator de poker sau altele.Pot spune ca avand-o alaturi de mine doar pe mama, n-am avut nicio presiune.Intotdeauna am fost incurajat sa aleg ceea ce cred eu ca e mai bine.N-am facut mereu cele mai bune alegeri, dar mama mereu m-a sustinut.Pentru asta iti multumesc mult mama !

Poate daca as fi avut bani, sau daca ar fi avut mama bani, as fi ales sa studiez una din cele exprimate mai sus.Neavand acesti bani stiam ca trebuie sa muncesc.Facultatea a cazut pe plan secund, oricum.Intre timp mi-am dat seama ca am o pasiune pentru cuvinte si pentru afaceri.Asa ca acum vreau sa fiu si voi deveni, scriitor si antreprenor.De ce? E al naibii de distractiv.Si-mi plac foarte mult provocarile.Mai multe despre mine puteti citi aici insa.Pentru ca articolul asta este despre altceva.

Cred ca un avocat este pus foarte des in situatia de a se baza doar pe fapte si nu de a se lasa condus de instinct.De fapt cred ca m-am exprimat prost.Sigur se intampla asta dar trebuie sa fie impartial.Nu stiu daca as putea fi atat de impartial.Sa stiu ca cineva e vinovat, dar sa-l scap doar pentru ca sistemul e facut intr-o asemenea maniera incat sa poti sa scapi nepedepsit cu orice.Daca esti suficient de inteligent.Nu cred ca as putea face praf,din punct de vedere psihic, un om care vrea doar sa protejeze pe cineva.Probabil ca din loialitate, atat timp cat e reciproca, as face orice ca sa protejez un om la care tin si nu l-as trada.Si inteleg asta.Si se pun mai multe probleme si se pot da multe exemple.Poate un om nu e vinovat de ceva in fata legii, dar este vinovat moral.Exemplu as putea da un caz de sinucidere : El o terorizeaza, ea se sinucide.In loc sa-i bage un cutit intre carii si proteze,asa cum poate ar trebui, alege sa-si piarda viata.Sa si-o ia, de fapt.In fata legii nu e nimeni vinovat.E doar un „banal” caz de sinucidere in care singurelor persoane carora le pasa in afara de familie, sunt creditorii care trebuie sa gaseasca o ruda destul de dobitoaca incat sa continue sa plateasca vreun credit.

Suna urat?E doar realitate.Si e doar ceea ce gandesc. Poate ca nu sunt eu facut pentru asta.Dar nu-mi pare rau.mi-am descoperit vocatia.

Voi ce parere aveti? Va invit sa comentati alaturi de mine !

Sursa imagine : http://www.zf.ro

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Noiembrie 2012 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , ,

Zi si tu acuma

 
