RSS

De ce sa nu alegi tu?

17 Noi

Dupa cum bine stiti sau poate ca nu, avem si in Romania Black Friday. Nu e foarte important daca stiati despre asta sau nu.Sunt sigur ca articolul il veti gasi util oricum.De-aia va si invit sa-l comentati.In primul rand sa ne lamurim un pic ce inseamna Black Friday : „Cei mai mari retaileri IT&C de pe piata locala se pregatesc de sezonul de sarbatori oferind pe parcursul zilei de 25 noiembrie si, in unele cazuri, si in weekend produse mai ieftine cu zeci de procente. Black Friday (Vinerea Neagra) este prima vineri dupa Ziua Recunostintei si marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun in SUA.” Sursa: http://www.wall-street.ro .

Ce inseamna asta? Se fac anumite reduceri intr-o anumita zi pentru a se promova coonsumerismul.Stiti ce se intampla de cele mai multe ori? Se imprima in mintea multora efectul de turma : „Frateeeeeee, trebuie sa cumpar in ziua aia.Cine stie cand mai sunt reduceri?Tre’ sa iau la purcel zgarda cu microcipuri de-alea fita. Nu mai conteaza ca vine 1 Decembrie, ca vine 6 Decembrie,ca o sa mananc paine cu salam pana la Craciun, ca ma imprumut,dar fac pe dracu’-n patru ca sa-mi iau gadgeturi de ultima generatie.” Nici nu stiu daca exista zgarda cu microcipuri pentru purcel.Sau daca exista, la ce dracu’ i-ar folosi cuiva.Insa ideea e alta.Se face multa valva si toti cumpara orice chiar daca au nevoie sau nu, doar pentru ca sunt reduceri masive.

Nu zic ca nu-i bine ca sunt reduceri.Toata lumea vrea un produs cat mai bun cat mai ieftin.Sunt ok cu asta, n-am problema.Dar zic asa: De ce sa nu aleg eu cand sa cumpar, ce sa cumpar in functie de bugetul meu,fara sa fiu nevoit sa fac cine stie ce giumbuslucuri financiare? O sa ziceti ok, dar ai si vreo alta propunere sau doar vorbesti de dragul de a mai scrie un articol? Nu, nu vorbesc degeaba,nu-mi place asta, prefer sa tac daca n-am nimic de zis si da, am o alta solutie : QUICKMOBILE.RO

Pe quickmobile.ro sunt reduceri masive in fiecare week-end, pentru unele produse chiar si de 50%.Nu cautati pe google „Black Friday quickmobile” ca poate nu gasiti rezultatul care trebuie pentru ca termenul pentru aceste reduceri este Quickend.

Eu zic ca este o alternativa excelenta. Astept comentarille voastre dupa ce faceti prima achizitie:).

Si cum e normal sa mentionez sursa pentru ca nimeni nu primeste informatia in creier, am aflat aceasta informatie de pe Blogawards.ro.

Un week-end excelent!

 
3 comentarii

Scris de pe 17 Noiembrie 2012 în De prin net

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

3 responses to “De ce sa nu alegi tu?

  1. Diana

    17 Noiembrie 2012 at 11:41 am

    Foarte bun articolul! E de tinut minte pt cand imi voi permite sa fac o achizitie de genul. Multumesc pentru pont! Nu stiam de existenta acestuia.

     
  2. Mircea Colceag

    17 Noiembrie 2012 at 11:44 am

    Multumesc!

     
  3. regranulat

    24 Noiembrie 2012 at 7:30 pm

    I dugg some of you post as I cogitated they were very helpful very helpful

     

Zi si tu acuma

 
