RSS

Vrei un copil ? 50 de milioane face !

07 Noi

Ajung aseara acasa si nu mi-era chiar somn.Dau drumul la TV si gasesc niste stiri. Era o filmare cu camera ascunsa despre cum romanii isi vand copiii cu 50 de milioane lei vechi. Si era chiar o afacere.Unul zicea ca si-a vandut 6 copii.”Ce frate ca in Romania se poate orice acum.Nu stiai?” S-au dus pe la primarie si tarfa de acolo deja stia the drill.Pe cine trebuie sa sune, cum se rezolva.Si vorbea de parca ar fi vandut rosii in piata : „Stiti ca nu e chiar normal sa alegeti…” .

Acuma ma gandesc cam ce o sa se intample.Probabil nimic pentru ca Romania e tara tuturor posibilitatilor. Trebuie sa ne pastram renumele,nu? Incerc sa fiu calm.Chiar ma chinui sa pastrez un limbaj decent.

Daca m-as duce sa fur o paine, probabil a doua zi as fi inchis.Criticat, condamnat, calcat in picioare.Ca dom’le nu e etic sa furi.Sa-ti moara ma-ta?!

Oare daca as afla cine sunt acele persoane si as omori vreunul asa…aleatoriu…oare care ar fi criminalul.Atentie! Nu cine ar fi pedepsit.Ca asta e clar : eu.Dar cine ar fi criminalul?

Atunci cand dobitocii din guvern nu au cum sa ma apere, nu au cum sa-mi ofere conditiile adecvate pentru un trai decent si isi aduc aminte de mine doar cand trebuie sa incerce sa-mi dea spaga din banii mei ca sa ii realeg pentru a-si duce traiul linistiti inca 4 ani, cum sa nu strig MUIE?! Ooops.Asta mi-a scapat.Dar sunt revoltat( e un cuvant de cacat pe care l-ar folosi un gay trist, dar sa ne aducem aminte ca incerc,din rasputeri, sa vorbesc decent) !

Un alt individ(retard, dobitoc, idiot, om care merita sa moara ieri) a violat o fata de 7 ani.Da, o fata de 7 ani.

Eu nu vad cum mi-ar folosi mie ca cetatean ca ala sa fie inchis si sa traiasca bine din banii mei.Mi-ar folosi sa se evapore.Sa ne dam intalnire pe facebook in centrul orasului si sa-i dam foc pe post de distractie.Iar apoi sa-i comentam chinurile la o bere pe care ne-o face cinste in semn de cinste chiar guvernul.

In ce cacat de tara am ajuns sa traim si cine sunt cei care ar trebui sa faca ceva pentru noi?

Am ajuns la vorba lu’ Cheloo : jumate din populatie ar trebui impuscata.Cealalta jumatate ar trebui supusa la un test.Cine ia sub 5 sa fie impuscat.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Noiembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

Zi si tu acuma

 
