RSS

Marketingul afiliat vs alte tipuri de monetizare

05 Noi

Nu prea imi inspira incredere marketingul afiliat.De ce?

Pentru ca e posibil ca un cumparator sa dea click pe link-ul tau de afiliat, iar apoi sa se mai gandeasca si in momentul in care va reveni pentru a face achizitia sa intre direct pe acel site si sa elimine intermediarii. Fara s-o faca, neaparat, in mod voit.Pentru ca daca tu castigi comisionul tau sau nu, el va fi tot fericit.

Din punctul meu de vedere asta implica un impuls al consumatorului cel putin nesabuit, acela de a cumpara chiar in momentul in care a vazut acea reclama, el fiind in momentele alea orbit de dorinta de a cumpara acel produs, fara a mai face o comparatie, fara a se mai consulta cu cineva.Nu e exclus, acum depinde foarte mult si de produs si de valoarea lui, insa cum in zilele astea consumatorul este din ce in ce mai informat si avand din ce in ce mai multe pretentii care trebuie satisfacute cu pretul cel mai mic, mi-e greu sa am incredere ca marketing-ul afiliat produce bani seriosi. Nu, eu nu am facut bani din asta, daca va gandeati sa ma intrebati asta.

Mi se pare mult mai buna o reclama platita dinainte, de care nu trebuie sa-ti mai pese odata ce ai negociat deal-ul, singura ta grija fiind sa produci continut de calitate pentru a-ti pastra cititorii.

Sau articolele sponsorizate unde stii cat esti platit si pentru ce munca esti platit.

Marketingul afiliat mi se pare putin inechitabil.Prea multa reclama, prea putine rezultate, iar acelea greu masurabile sau controlabile.Voi ce credeti? Si aici mi-ar placea sa obtin pareri in special din randul bloggerilor.

 

 
5 comentarii

Scris de pe 5 Noiembrie 2012 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

5 responses to “Marketingul afiliat vs alte tipuri de monetizare

  1. Bogdan

    8 Noiembrie 2012 at 12:49 pm

    Există o perioadă în care se păstrează un cookie pe calculatorul celui care a dat click pe un link afiliat. Astfel, şi dacă face achiziţia peste câteva zile, este înregistrat comisionul.
    Bani serioşi înseamnă pentru fiecare altceva. Eu o fac mai mult ca un hobby şi reuşesc să strâng cam 1000 RON pe an.
    Dacă vrei să încerci, acum e o perioadă foarte bună, mai ales pe IT, cărţi, fashion, jucării🙂

     
    • Mircea Colceag

      8 Noiembrie 2012 at 6:42 pm

      Am incercat marketing-ul afiliat.Bine, pentru o scurta perioada, deci era imposibil sa-mi aduca rezultate.Dar am eu un scepticism in ceea ce-l priveste.Atata tot.Imi place blog-ul tau.Il stiu de mai demult.Si ma bucur ca ai comentat si iti multumesc pentru comentariu🙂 Te mai astept pe aici si de ce nu, poate ne si vedem candva sa schimbam impresii, amandoi fiind din Ploiesti city🙂

       
      • Robert

        9 Noiembrie 2012 at 1:36 am

        Si eu sunt din Ploiesti.😀

         
  2. Dragos

    4 Ianuarie 2013 at 2:41 pm

    Eu folosesc de cateva zile cpcGalaxy.com si am ramas impresionat de rezultate. Primesc intre 0.5 si 1.5 usd pe fiecare click inregistrat, reclamele sunt destul de atractive, si fac aproximativ 20 usd zilnic cu un site micut, cu reviews din domeniul auto. Recomand!

     
    • Mircea Colceag

      9 Ianuarie 2013 at 6:04 pm

      Nu stiam de cpcGalaxy.com .Poti sa-mi dai un link cu site-ul despre care vorbesti tu?

       

Zi si tu acuma

 
