RSS

De ce mi-as dori un iPhone 5 ?

31 Oct

Ca sa moara fetili !!!! De-aia ! Ca am iPhone 5 in buzunar si parca deja devin mai dragut, par mai inteligent si suvita de par ce nu s-asaza nicidata ca na, e rebela, pare deja ceva hot & hot !

Revenind serios insa, mi-ar placea dintr-un singur motiv : ca n-am avut niciodata un smart phone si macar sa-ncep cu cel mai bun,nu? Ca sa recuperez. Cand citesc cam ce are pe el telefonul asta raman paf.E prea tare frate ! Nici nu stiu cat costa, dar simt ca inima mea n-ar face fata socului asa ca nu-mi spuneti.Insa pentru cine isi permite…E super fita. Puteti sa vi-l luati de la…guess who? Nu frate….nu ala de canta…ma refeream ca…incercam sa fac o chestie si sa intreb in engleza…e tare sau… HAI GATA ! N-a iesit, n-a iesit.

PUTETI SA VI-L LUATI DE LA VODAFONE, FRATE !

Daca vreti sa aflati mai multe chestii tehnice puteti sa dati click aici .Acelasi link e valabil si daca doriti sa comandati.

P.S. : Ulterior mi-am dat seama ca specificatiile tehnice sunt de prisos.Daca va intrebati daca are… Raspunsul e DA! ARE!

 
6 comentarii

Scris de pe 31 Octombrie 2012 în Blogging

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

6 responses to “De ce mi-as dori un iPhone 5 ?

  1. Diana

    31 Octombrie 2012 at 8:57 pm

    Eheee, cine nu si-ar dori asa ceva?

     
  2. poker addict

    31 Octombrie 2012 at 9:13 pm

    Mie imi place! Probabil o sa-l cumpar ca sa vad ce poate ! Auzisem ca s-a lansat dar nu stiam daca si in Romania.Bravo Vodafone pentru ca l-a adus si pe aici

     
    • Mircea Colceag

      31 Octombrie 2012 at 9:15 pm

      Ia si tu doua daca tot ai bani :)) Imi dai si mie unul😉

       
  3. Marian

    1 Noiembrie 2012 at 7:15 pm

    Te rog sa citesti articolul meu: http://marian32-blog.blogspot.ro/2012/09/blogalinitiative-si-cu-ce-se-ocupa.html

    Poate te mai gandesti.

     
    • Mircea Colceag

      1 Noiembrie 2012 at 7:46 pm

      L-am citit.Am participat la mai multe campanii si am castigat si eu.Insa : Daca scrii un articol scurt si la obiect nu inseamna ca va fi cel mai bun. Poti sa scrii foarte mult si sa nu castigi nimic.Calitatea conteaza mult mai mult.Si eu m-am apucat de blogging tot in ideea de a face bani.Si am castigat.Mult mai putini decat as fi sperat eu in comparatie cu munca depusa, dar se intampla sa imi si placa ceea ce fac.Si perseverenta sunt sigur ca va da roade.Nu te poti astepta sa scrii un articol, sa il vada 3 persoane si sa castigi o gramada de bani.Nu merge asa.Tocmai asta inseamna sa creezi buzz.Tu crezi ca e de ajuns sa scrii articolul? Trebuie sa-l promovezi si sa-l vada cat mai multi.Practic trebuie sa faci reclama clientului.De ce te-ar plati altfel?Serios vorbind.Te-as intreba cati cititori ai, cate articole ai scris si de cat timp faci chestia asta, daca nu sunt indiscret.

       

Zi si tu acuma

 
