RSS

Domnu’ politai da’ permisul cand mi-l dai?

24 Oct

N-am eu o boala pusa pe permisul de conducere, dar n-am cum sa-i neg utilitatea si cat de mult te ajuta.De-aia m-am hotarat sa fac scoala de soferi la un moment dat.Si am facut-o, am terminat-o, am cheltuit o gramada de bani si din cauza zilelor libere pe care nu puteam sa le iau chiar atunci cand voiam eu a durat o gramada pana am si dat sala.Ca sa vezi surpriza ! Ce-ai facut idiotule?! N-ai invatat destul? Nup…N-am invatat destul si am picat la sala.Nasol moment, urate clipe.Dar mergem inainte, reprogramam, mai facem teste pe drpciv si data viitoare tre sa iau,nu?

Ma gandesc ca-i mult mai simplu sa faci chestionare auto decat sa citesti cartea.Dar trebuie sa citesti macar o data cartea si in special capitolele cu conducerea preventiva, condusul ecologic sau cum puii mei ii zice ca astea mi-au mancat mie zilele.

Voi ce experiente aveti cu permisul ca sunt curios😀 ?
Va invit sa comentati !

 
4 comentarii

Scris de pe 24 Octombrie 2012 în Diverse

 

Etichete: , , , , , , , ,

4 responses to “Domnu’ politai da’ permisul cand mi-l dai?

  1. Ada

    24 Octombrie 2012 at 11:50 pm

    Am luat din prima permisul spre fericirea mea. In trei ani de zile am avut zeci de drumuri Bucuresti-Patarlagele si retur, am mers pe autostrazi, in strainatate, am condus de la Dacie pana la masina cu volan pe dreapta.Inca am teama de Bucuresti, dar sunt sigura ca pot trece peste. Nu am luat nicio amenda, dar ma pot „lauda” cu o tamponare minora . Iti scriu astea pentru ca m-a enervat poza ! Unele femei pot conduce chiar bine, iar unii barbati conduc ca o cizma.🙂

     
    • Mircea Colceag

      24 Octombrie 2012 at 11:54 pm

      Poza nu se voia a fi o discriminare intre sexe.Intotdeauna va exista insa mitul ca barbatii conduc mai bine decat femeile.Eu ma abtin.Nu vreau sa am o parere fixa pentru ca prefer sa fiu deschis.Si cu amenzile…ori ai pile, ori nu mergi cu viteza, ori esti al naibii de norocoasa de nu te-au prins.Felicitari oricum ! Si mersi pentru comentariu !

       
  2. Diana

    25 Octombrie 2012 at 1:17 am

    Desi au trecut 4 ani de zile, nu pot spune nici acum ca sunt o experta in ale sofatului. oricum, nu ma pot lauda decat cu 2 puncte si un avertisment din cauza vitezei (67 km/h in Ploiesti) :))), in rest, totul in regula.

     

Zi si tu acuma

 
