RSS

X Factor – Evolutie sau pur si simplu Cheloo ?

23 Oct

M-am uitat la X Factor anul asta.In masura in care am si prins emisiunea,dar cert este ca mi-a prezentat interes si am rasplatit-o asemenea.Anul trecut mi se parea un sou(show) care isi pierduse deja din valoare doar pentru ca ajunsese la Antena 1.Parca juriul era ales in graba din personajele din trust sau de pe langa trust care inca nu fusesera promovate la maxim, astfel incat publicul sa fie deja obosit cand le vedea in scaune.Faceam o comparatie la un moment dat intre „Vocea Romaniei”, „Romanii au talent” si” X Factor” desi poate nu era corect.

La „Vocea Romaniei” vin mai mult profesionisti sau oameni care au avut contact cu muzica.Am vazut vreo cateva edtii si foarte multi aveau studii in domenii, erau chiar interpreti sau aveau macar tangente cu domeniul.Ceea ce la „X Factor” se intampla mai rar.Doar mai rar pentru ca se intampla si acolo sa vina oameni cu pregatire muzicala.Dar pe cei pe care ii vedeam la „Romanii au talent” si veneau ca sa cante o melodie si chiar aveau talent, nu-i intelegeam.Nu le intelegeam motivatia.De ce sa te duci la un show de talente cand ai o alternativa pentru talentul muzical?

Poate pentru ca lumea vedea „X Factor” mai slab decat celelalte show-uri.Cel putin eu asa vedeam lucrurile.

Anul asta asta, odata cu noul juriu (mult mai bun de altfel), lucrurile s-au schimbat complet.In opinia mea.Toti juratii isi merita locul si asta nu tine de preferinte de genuri si pur si simplu de anii de munca din spatele lor, totul pare fresh, are acel „je ne sais quoi” de care-l banuiesc pe Cheloo vinovat.Datorita sinceritatii.IN PRIMUL RAND! N-are rost sa mai zic io de carisma, de umor, antipatie sau alte calitati sau defecte pe care acest artist le poseda sau il posedeaza,dar e mare lucru sa ai sinceritatea lui.Adevarul doare de cele mai multe ori dar mai bine sa plangi mai devreme si sa te bucuri mai tarziu pentru ca ai schimbat ceva, decat sa-ti ratezi viata si sa-ti dai seama prea tarziu.

Cert este ca schimbarea juriului dar mai ales prezenta lui Cheloo a dat refresh concursului.Nu stiu cat a durat negocierea cu el, care a fost suma pentru care a acceptat sa faca asta, dar frate…e bine, bine.Si acum ne bucuram cu totii de acest show mult mai bun din multe puncte de vedere.Si mai cred si ca a dublat, triplat sau cvadruplat audienta.Si poate chiar si calitatea lui.

Asta e parerea mea.Cred ca totul are legatura cu Cheloo.Si daca sunt subiectiv aia e.Nici nu incercam altceva.Ia sa vad io care nu nu e de acord cu mine. Comentati !

 
8 comentarii

Scris de pe 23 Octombrie 2012 în Parerea mea

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

8 responses to “X Factor – Evolutie sau pur si simplu Cheloo ?

  1. Luli

    23 Octombrie 2012 at 10:59 pm

    cheloo e carismatic, nimic de zis, dar da-mi voie si mie sa fiu subiectiva si sa ma uit cu mila si de sus la el…..e de cacat, are o atitudine infecta…..in rest e sclipitor de inteligent…
    se pare insa ca nu e de ajuns, o sa afle si el poate, someday

     
  2. sasha

    24 Octombrie 2012 at 3:06 pm

    welcome back!!!!asteptam alte postari!

     
    • Mircea Colceag

      24 Octombrie 2012 at 7:11 pm

      multumesc ! good to be back. nu vei avea mult de asteptat😛 mersi pentru comentariu

       
  3. sasha

    24 Octombrie 2012 at 3:07 pm

    cat despre cheloo nu pot sa-mi dau cu parerea…nu am urmarit.prefer de o mie de ori mai mult Vocea Romaniei unde pot sa si ascult muzica buna,nu incercari.

     
    • Mircea Colceag

      24 Octombrie 2012 at 7:12 pm

      Acolo vin mai mult oameni care stiu ce fac.De-aia.La „X Factor” show-ul e mai fain😉

       
  4. Danutz

    24 Octombrie 2012 at 6:56 pm

    ai dreptate.dar sa nu uitam k si dan bitman e un mare meserias…se potrivesc de minune in juriu.acum imi place si mie sama uit la x factor.

     
    • Mircea Colceag

      24 Octombrie 2012 at 7:13 pm

      Se potrivesc ca si mix.Pentru ca sunt diferiti.Dar la experienta muzicala…ai dreptate.E un titan al muzicii romanesti ! Mersi pentru comentariu si te astept mai des🙂

       

Zi si tu acuma

 
