RSS

Alegeri fara alegeri

11 Iun

Au trecut si alegerile pentru primari si consilii fel de fel pentru ca ne trebuie multi papagali care sa se adune la masa dar niciunul nu e in stare sa ne reprezinte.Ma rog… Oricum, e foarte greu sa zic ca nu-mi pasa din moment ce ma afecteaza si pe mine si pe tine, pe familia mea, pe familia ta, pe viitorii mei copii dar in egala masura si pe ai tai.Sunt dezamagit, dar nu pot spune ca n-am vazut-o venind si ca nu m-am asteptat la asta.
S-a dat spaga.Multa.S-au pierdut bani o gramada, din banii nostri pentru ca nu stiu cati au fost ai lor.Unii au luat puterea, altii au luat-o-n gura si vor avea de tras pentru ca si-au facut dusmani multi.Presiuni peste presiuni.Amenintari la fiecare pas si jocuri la nivel inalt.Le-am vazut de la 2 metri distanta.La propriu. Chiar pot spune ca am fost acolo, ca am simtit emotie, ca m-am bucurat ca un prieten de-al meu a iesit consilier.Dar impresia generala ? Aici e Romania frate.Nu cunoastem democratia, ne mai trebuie timp s-o invatam. Unii pur si simplu nu pot accepta ca lucrurile nu depind numai de ei si ca si cel de langa el are dreptul la libera exprimare.

Se numesc alegeri poate, dar nu s-a tinut cont de alegeri ci doar de interese si de bani.
Dar stiti ce? Avem de tras dar decat sa-mi pun glont pe teava sa-mi zbor creierii mei mai bine pun glont pe teava si plec dupa ei🙂 (DOC)
Nu plec frate de aici.E tara mea si mai sunt mii de oameni care gandesc ca mine si stiu ca pentru oamenii frumosi si inteligenti merita sa lupti cu toata lumea.
Nu stiu daca am mentionat ca gaborii au zis ca nu se baga. Baga-te-ai singur in adancul pesterii din care ai aparut nemernicule…Dar n-ai nici macar atat bun simt coaie. Continua sa fii sclav.Eu voi continua sa fac ce vreau, cum vreau indiferent de ce vor altii sa fac.
E viata mea si unde p**a mea sunt bagabontii ?! Ca nu pot sa cred ca s-au cumintit cu totii…(CIA)
Libertate frumoasa sau sclavie pe viata !
Ma duc sa fumez o tigara.
Pa !

 
2 comentarii

Scris de pe 11 Iunie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Alegeri fara alegeri

  1. sasha

    7 August 2012 at 6:18 pm

    hei…ce faci?mai scrie…nu te lasa,de fapt stiu ca nu o sa te lasi,dar …cititorii vor mai mult
    bafta,astept alt articol!

     
  2. mirceacolceag

    23 Octombrie 2012 at 9:58 pm

    Nu ma las.Reincep acum.Te astept pe aici

     

Zi si tu acuma

 
