RSS

Zile bune si zile nasoale

08 Iun

Ma trezesc si am o fata de carpa de sters,

Privesc in gol si asta nu mi se intampla prea des

Si-ncep sa ma gandesc si camera parca se transforma intr-un gol imens

Zic „frate, asta nu e ceea ce-mi doresc”

Tre sa-mi revin, ies pe balcon, aprind o tigara din mers si-apoi privesc in jos.

Sunt doi copii ce se tin de mana.Daca ma uit mai atent parca mesteca si guma,

Nu e gluma dar parca imi redau seninatatea,

Apoi suna telefonul, e o veste proasta, inc-un telefon alta veste proasta,

E doar o zi proasta, e o piesa proasta sau doar o zi nefasta?

Ce pula mea, parca ieri era totul bine,

As sa vrea sa beau dar ceva-mi spune ca parca nu e tocmai bine,

Nici prietena mea nu poate sa vina la mine,

Cacat…astazi chiar nimic nu merge bine?

Suna iar telefonul si parca nici nu vreau sa mai raspund.

As vrea doar sa ma bag in pat si sa m-ascund

Dar n-are rost.Ca stii ca daca e sa mearga prost, o sa mearga prost.

Raspund.E mama.Parca ceva incepe sa se schimbe,

Parca am alta stare, parca durerea incepe sa se aline,

Imi zice ca e pe drum, vine la mine.

O pup si incepe sa-mi povesteasca niste cacaturi.

Stam de vorba, ne enervam si ne dam sfaturi.

Trece vremea si tre sa plece, are treaba,

Ii zic ca merg si eu „stai sa ma schimb cu ceva in graba”.

Ajungem in oras si ne despartim,

„Lasa mama, daca e ceva ne auzim”.

Ma duc prin oras cu castile in urechi si tigarea in gura,

Stiam ca tre sa rezolv din probleme, da’ nu stiam ca o sa mearga struna.

A mers, am rezolvat chiar o parte destul de buna,

Ma duc pe la munca pe la colegul de celula,

Ma serveste ca la carte cu bautura si mancare buna.

Tre sa plec, zic sa platesc si sa o tai rapid

Cica „E gratis fratioare, esti tampit?”.

Ma indrept catre casa cu zambetul pe buze.

Parca totul s-a transformat si nu-mi sa cred,

Ma-nchin ca parca n-am mai facut-o de mult si nu e drept.

Deschid usa, ma schimb rapid si fac un dus,

Dau drumul la muzica, ma simt bine si nu mai sunt confuz.

Ziua e din ce in ce mai buna si parca-i bine

(Paranteza : Mario, iar am fumat in sufragerie)

Si m-am gandit ca vreau sa impart ziua asta si cu tine

Si m-am apucat sa scriu si sa zambesc si sper sa ma obisnuiesc

Pentru ca starea asta de bine incepe sa fie ceva firesc.

E bine frate….chiar e bine .

 

Astept comentarii pro sau contra.Feedback ii zice

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Iunie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , , , ,

Zi si tu acuma

 
